Citeam un articol despre Pagini de Facebook vs. Profile pentru oameni cu „brand personal” sau măcar cu o anumită notorietate într-un anumit domeniu. Articolul e bun, dar m-a bufnit râsul când am ajuns la:

astfel vom contribui cu totii la dezvoltarea unui ghid practic pentru gestionarea prezentei online

Şi m-a bufnit râsul pentru că mi-am adus aminte de acest băiat. Descoperit de colegul Eduard, individul este un piţiponc* veritabil.

Vi se pare vouă că acest băiat are nevoie de „gestionarea prezenţei” lui online? :)) Ăsta e primul lucru la care vă gândiţi când vă uitaţi la poză?

Problemele astea sunt dezbătute pe un metru pătrat de internet doar de o mână de oameni care încearcă să umble cu nişte bugete de online.

Iar ei, restul, continuă să folosească IE6, să scrie URL-ul în căsuţa de căutare a Google şi să creadă că au câştigat la o loterie din Spania 1 milion de dolari.

_____

*n-aş spune cocalar pentru că e o doză de feminitate în el, fix cât să-l facă doar un metrosexual eşuat.

8 comentarii. Leave new

  • Alex,

    Din moment ce toata lumea migreaza pe Facebook vom vedea din ce in ce mai des personaje ca in exemplul tau.

    Depinde pana la urma daca alegem sau nu sa interactionam cu ele, insa in timp sper sa-si dea seama ca in „realitatea online” trebuie sa respecti exact aceleasi regului ca si in viata.

    Cat despre educarea publicului si acel metru patrat de Internet: toate incep de undeva, nu Alex? Daca nu o facem noi o vor face altii si daca nu acum, se va intampla oricum. Prezentul e probabil cel mai bun moment 🙂

    Răspunde
  • Sper sa se intample aceasta educare a publicului, desi nu cred. Asa cum limba vorbita (cu multele ei greseli) stabileste normele pe care apoi Academia Romana le transforma in reguli, poate ca ne vom adapta si noi la multele lor greseli de „netiquette”.

    Cat despre interactiunea cu „specimenele” astea, cred ca e absolut necesara daca vrei sa-i cunoastem si sa le putem vinde ceva pe net. Site-uri, produse, servicii etc.

    Răspunde
  • De unde se naste intrebarea interesanta: daca vrei sa ii vinzi ceva domnului din poza, folosind mediul online, cum faci? Sigur nu cu orice presupune folosirea cuvintelor. Post-scriptum: Probabil ca e si el numarat intre milioanele alea de romani care citesc bloguri. Haha!

    Răspunde
  • si iar vedem o poza si judecam pe cineva, si radem, si-l batjocorim. noi nu avem poze la bustul gol in oglinda, dar oare de ce? noi nu suntem cocalari sau noi nu vrem sa ne pozam din alte motive?

    domnii mei, continuati sa va considerati superiori acelui pusti. sarbatori fericite.

    Răspunde
  • @BTO display si reclame intruzive cu font de 32 si cu o stea pe care sa scrie OFERTA. Chiar, o avea un blogger preferat? 🙂

    @pinkISH pai…nu ne pozam pentru ca avem simtul ridicolului… esti liber sa te simti egalul lui, sa-ti doresti sa-l cunosti si sa ne convingi pe urma ca de fapt e un tanar sclipitor. pana atunci ii va sclipi gelul din par in continuare.

    Răspunde
  • @pinkISH

    Nu ma consider nici inferios, nici superior lui. ma intrebam doar la ce fel de stimuli reactioneaza, cum primeste informatia. Curiozitati tehnice.

    Răspunde
  • dpdv mecanic functioneaza la fel ca orice om. mai mult nu poti sa spui din acea poza.

    iar hoi, mie nu mi se pare deloc ridicol baiatul.

    Răspunde
  • @pinkISH

    Intram intr-o discutie lunga, dar faptul ca aleg (sau nu) o anumita imagine ca fiind reprezentativa pentru mine da seama de multe lucruri. Evident ca nu spune totul despre mine, dar sigur nu este un gest irelevant.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu