in IT

Protectia consumatorului

eMAG are, mai nou, o abordare foarte ‘client friendly’. Dupa scandaluri si reclamatii la OPC, s-au gandit probabil ca e mult mai ok sa iti tratezi cat mai bine clientii.

Am dat azi o fuga pana la ei si cand mi-am ridicat produsul am fost trimis la Bancul de probe. „E obligatoriu” mi-a explicat tanti de la receptie marfa. Iar la bancul de probe tipul de acolo a studiat produsul, mi l-a aratat a pus bateriile si a verificat daca totul era ok. Pe urma mi-a dat sa semnez pe factura diverse casutze in care confirmam ca am primit produsul intr-o stare buna. Sunt curios daca o sa se respecte chestia asta si la iarna cand vor fi cozi infernale.

In alta ordine de idei, asteptam cu interes lansarea showroomului din Crangasi. Pare destul de maricel.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu