Uitaţi-vă la poveştile româneşti. Unele sunt spuse frumos şi capătă o aură luxuriantă.
100.000 de unici în campanie – fără să se spună că erau luaţi din America de Sud cu Google ads.
200 de bloggeri participanţi – aduşi pentru un pişcot şi un suc.
CEO la o companie internaţională – adică un birou la Bucureşti şi încă un freelancer rătăcit prin Franţa.
Bani din blog – mărunţiş de o sarma şi un pahar de vin la restaurant
Aur la festival – o combinaţie de voturi pe prietenie
Agenţie cu departament de online – o fată care a avut mai demult blog pe 360 şi care acum e angajată la negru.
Numărul 1 în producţia de mezeluri – o fabrică ameninţată cu închiderea, un patron care nu şi-a plătit angajaţii.
Când te uiţi atent, strălucirea poveştilor de succes din România e dată de un strugurel cu sclipici luat cu 2 lei de la farmacie.
13 comentarii. Leave new
Cam scurta lista:). Se poate lungi la nesfarsit. In fiecare zi apar vrajeli noi… inca
hai ca avem si exemple pozitive, unul e chiar Redescopera Romania
exista, dar sunt putine…
you are mean! 🙂
Sunt realist, nu sunt rau. Dar nu te-ai obisnuit cu asta? 🙂
Probleme in paradis ?
La ce paradis te referi? 🙂
financiar … ca doar nu emotional.
Grecia e in colaps, italia da semne de oboseala, romania nu se simte nici ea prea bine. In rest totul e excelent.
cu alte cuvinte si publicitatea a fost manarita romaneste 🙂
dar povestea asta nu e de azi. Problema e alta, ca proiecte micute si dragute nu ajung niciunde pentru a fi promovate pentru ca sunt eclipsate de cifre de tot rahatul.
e greu sa te lauzi cu o campanie cu 30 de bloggeri si un eveniment oarecum restrans dar reusit cand cineva iti spune ca ala x are 200. de calitate indoielnica…. dar 200.
si multe altele…. incet lumea incepe sa realizeze ca nu cantitatea e cheia ci calitatea. doar ca in romania dureaza 5 ani in plus … ca asa-si sistemul
:)) Cea cu 360 este cea mai bună, îmi aduce aminte de cei care navigau pe internet şi foloseau messenger prin 2003, therefore voiau să dea la informatică pentru că era pasiunea lor 🙂
Astea apar mai ales în presă, că jurnaliștilor le place să înflorească și să facă abuz de cuvinte mari.