Cred că asta e întrebarea pe care ar trebui să o pună în 2012 toţi oamenii care administrează conturi de companii în social media. S-a încetăţenit greşita idee conform căreia Social Media e ieftină şi e despre postat chestii pe Twitter şi Facebook. Iar banii pe care majoritatea companiilor sunt dispuse să-i plătească ţin exclusiv fee-ul „specialistului” şi de aplicaţii.

Însă de cele mai multe ori e nevoie de campanii de comunicare desfăşurate  pe respectivele medii pentru a avea ceva rezultate. Excepţie o fac vedetele, unde e suficient să ai o prezenţă consistentă şi continuă, cu materiale actuale şi utile. În rest, trebuie să bagi bani. În Facebook Ads, în premii pentru diverse concursuri, într-un aşa-numit buget „de interacţiune” (să poţi oferi o carte care are legătură cu produsul tău, un CD, un breloc, o invitaţie la film).

E printre primele întrebări pe care le pun când mă întâlnesc cu un client nou şi cred că ar trebui să urce în lista de priorităţi a tuturor. Pentru că toţi vrem să facem lucruri frumoase, însă nu le putem face având ca singur mijloc statusurile de Facebook şi Tweeturile.

3 comentarii. Leave new

  • Dar nimeni nu poate face asta doar cu tweet-uri si statusuri. Insa vor mentalitatea asta mai are pana dispare…

    Răspunde
  • cred ca se pot face campanii in social media si fara acest buget de interactiune. chiar daca crestera nu este atat de impresionanta si rezultatele atat de rapide, pe termen lung beneficiile sunt net superioare. zic eu 🙂

    Răspunde
  • @Madalin se poate si exclusiv cu tweeturi si statusuri, dar e ceva mai greu

    @Tudor si eu sunt fan al cresterii organice, al interactiunii cat mai naturale din partea brandului. dar stii si tu ca se cer rezultate cat mai repede. cati oameni accepta sa-ti plateasca un fee 6 luni pentru ca tu sa pui bazele unei prezente in social media?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu