Cred că asta e întrebarea pe care ar trebui să o pună în 2012 toţi oamenii care administrează conturi de companii în social media. S-a încetăţenit greşita idee conform căreia Social Media e ieftină şi e despre postat chestii pe Twitter şi Facebook. Iar banii pe care majoritatea companiilor sunt dispuse să-i plătească ţin exclusiv fee-ul “specialistului” şi de aplicaţii.

Însă de cele mai multe ori e nevoie de campanii de comunicare desfăşurate  pe respectivele medii pentru a avea ceva rezultate. Excepţie o fac vedetele, unde e suficient să ai o prezenţă consistentă şi continuă, cu materiale actuale şi utile. În rest, trebuie să bagi bani. În Facebook Ads, în premii pentru diverse concursuri, într-un aşa-numit buget “de interacţiune” (să poţi oferi o carte care are legătură cu produsul tău, un CD, un breloc, o invitaţie la film).

E printre primele întrebări pe care le pun când mă întâlnesc cu un client nou şi cred că ar trebui să urce în lista de priorităţi a tuturor. Pentru că toţi vrem să facem lucruri frumoase, însă nu le putem face având ca singur mijloc statusurile de Facebook şi Tweeturile.