Acum ceva timp am fost la un eveniment ce avea loc în True Social Club, un bar pe Splaiul Independenţei, colţ cu shaormăria de la intrarea în Centrul Vechi al Bucureştiului. Era seară cu ceva spectacol şi am participat la invitaţia unui brand. Am ajuns cu vreo 10 minute întârziere, am intrat, o domnişoară ne-a condus într-o zonă în care erau 3 mese libere, chiar lângă scenă. Ne-am aşezat la masa din mijloc şi am încercat să fim atenţi la showul care deja începuse.
După vreo 10 minute a venit tipa care ne-a arătat unde să stăm şi ne-a întrebat dacă mai vine şi altcineva. Am presupus că nu mai vine nimeni, şi-atunci a zis că trebuie să ne mutăm cu o masă mai în spate, pentru că e un grup mai mare care ar fi bine să stea laolaltă. Ne-am mutat, ne-au venit băuturile comandate şi după alte 3-4 minute tipa a venit să ne spună că trebuie să ne mutăm iar. Undeva într-un colţ, în spate de tot, unde nu se vedea şi nici nu se auzea nimic. Teoretic, noi veniserăm să vedem showul. Practic, eram mutaţi în fundul clubului. Probabil de acolo urmau să ne mute afară direct.
Ni s-a explicat că de fapt mesele rezervate pentru noi alea erau, dar am fost puşi în altă parte pentru că nu veniseră cei cu rezervarea. Între timp oamenii au venit şi clubul a decis să ne mute pe noi, care eram deja aşezaţi acolo (la indicaţiile reprezentanţilor clubului!) şi să-i pună pe întârziaţi la locurile lor. Sigur, intenţia iniţială a fost lăudabilă: hai să le dăm acestor oameni invitaţi un loc mai bun. Dar ştiu din cluburile şi restaurantele civilizate (nu e cazul în True Club) că rezervările sunt valabile până la o anumită oră. După ora respectivă, sănătate. Întârziaţii ar fi trebuit să zică merci că mai găsesc ceva locuri libere, fie ele şi în fundul barului.
Ce a urmat a fost comic de-a dreptul. Am cerut nota şi am anunţat-o pe domnişoara care ne tot plimba că vrem să plecăm. A venit un supervisor şi a început să-şi ceară scuze şi ne-a asigurat că putem să rămânem în continuare. Ah, da? Ce chestie! Deci ne daţi voie să rămânem? Păi eu credeam că urmează să ne aruncaţi în stradă. Nici măcar în ceasul al 12-lea, când puteau să mai salveze situaţia cât de cât, n-au reacţionat. Am plătit consumaţia (vreo 20 de lei), adică nişte sucuri abia atinse şi am plecat. Mi se părea normal să spună „ştiţi, e greşeala noastră, nu mai trebuie să achitaţi nimic; ne asumăm pierderea de 20 de lei„.
Mă bucur că True Club e prezent pe Facebook şi Twitter. M-aş bucura şi mai mult dacă şi-ar trata clienţii normal. Fără să facă românisme, fără artificii inutile. Dacă ne-ar fi pus din prima pe locurile care ne erau destinate n-ar fi fost nicio problemă. Dacă măcar când au venit ceilalţi clienţi ne-ar fi explicat situaţia şi ne mutau la locurile noastre, poate înţelegeam. Dar să mă plimbi prin tot clubul după cum vine lumea mi se pare penibil. Şi n-am pretenţii să fiu tratat special (în calitate de invitat), dar tratează-mă normal, ca pe orice client.
Nu ştiu, poate că sunt eu nebun. Am fost fiţos? M-am enervat aiurea? Trebuia să rămân şi să mă bucur de show?
7 comentarii. Leave new
ingratule! adica ti-au dat voie sa mai ramai si tu ai plecat? 😛 😀
Bine ca n-a spus ca trebuie sa ramanem.
Trist. Sunt multe localuri care isi trateaza la fel de prost clientii. Cand incep sa piarda din clientela, apeleaza la cate un Social Media Guru sa-i scoata din groapa. In loc sa schimbe administratorul de bar si chelneritele sictirite, prefera sa cumpere like-uri de la dubiosi sau sa spameze mailurile oamenilor cu gunoaie de oferte.
Nu știu dacă e tot evenimentul ăla sau altul, dar am pățit o fază similară. După părerea mea, la un moment dat au dat drumul la o „turmă” de noi clienți, mai mult ca sigur „prieteni de-ai casei” și nu aveau nicio rezervare. Au intrat peste eveniment și gata.
Eu am plecat pentru că am stat 45 de minute la coadă și cum ajungeam în față, cum venea „un amic” care trebuia servit imediat, mai așteptam – vita aia zicea că vine „imediat”. Mai trecea alt băiat, zicea că e „ocupat deja”. După al cincilea client servit în fața mea, am plecat. Mare eșec. Social pe naiba.
Asa cum am spus si in seara „incidentului”, ne asumam responsabilitatea. Ceea ce s-a intamplat domnului Alexandru Ciuca nu a fost cu rea intentie. Colega noastra a incercat sa il aseze mai aprope se scena, dar rezervarile au venit mai devreme. Era vorba de o seara speciala – concert de 8 Martie.
Domnule Ciuca, ati omis un episod destul de important in toata aceasta poveste: „Supervisor-ul” a venit la dumneavoastra sa faceti cunostinta si l-ati lasat cu mana intinsa. V-ati intors cu spatele gesticuland. Era PR-ul clubului ce a dorit sa vorbiti, sa ii explicati situatia si sa ia masuri. Cand v-a spus ca „puteti ramane”, a spus-o intr-un alt context (nu cel mentionat de dvs.): „Puteti ramane aici (la butoaiele de pe scena clubului…nu in „fundul clubului”), nu va va deranja nimeni si puteti sa ramaneti si la concertul de dupa”. Ideea era ca v-am primit in „sufragerie”, v-am acordat scuzele noastre pentru o situatie produsa de un angajat, dar dvs. ati dus-o mai departe – la nivel de brand. Este vorba de o greseala individuala, nu comuna!
Cand sunt „probleme” de acest gen, va rog sa raportati la bar. Sigur o sa vina managerul, PR-ul sau cineva din conducere sa discute cu dvs.
Multumim!
Nu am spus ca ar fi fost cu rea intentie. De ce comentam doar ca sa avem o replica?
Citez din text:
Sigur, intenţia iniţială a fost lăudabilă: hai să le dăm acestor oameni invitaţi un loc mai bun.
Din pacate nu-mi amintesc de vreo mana intinsa. E foarte posibil sa se fi intamplat asta, dar nu vad de ce era nevoie sa facem cunostinta 🙂 Eu aveam o problema care trebuia rezolvata intr-un fel sau altul.
In plus, discutia s-a purtat pe fondul unor oameni care vorbeau in boxe. Cred ca e normal sa nu fi auzit tot.
Nu vor mai fi astfel de probleme pentru ca nu voi mai calca pragul clubului. Foarte simplu. Repet, mi-as fi dorit un tratament normal.
PS: Nu e politically correct sa acuzi un client care a semnalat o eroare reala. Orice ar fi facut 🙂 In astfel de cazuri doar iti pui cenusa in cap. Asta la nivel de practica in relatiile publice.
Eu ma duc sambata la True in calitate de invitat. Sunt curios ce se va intampla. Va voi spune daca tratamentul acordat a diferit sau nu.
Sa auzim de bine!