Pentru că n-am mai plecat de mult prin ţară (se fac aproape 48 de ore), mă pregătesc să pornesc spre Cluuuuuuj. Am ratat prima ediţie Cluj Brands Tour din motive obiective. Florica şi Zicu au acceptat, nu s-au supărat, şi m-au mai chemat o dată, doar-doar ajung să le văd şi eu oraşul.

E prima oară când merg la Cluj, până acum am trecut prin oraş şi pe lângă, dar n-am avut ocazia să stau (ştiţi voi cum sunt bucureştenii, vacanţele se fac doar pe Valea Prahovei şi la mare). Sper să apuc să văd şi oraşul printre drumurile pe care le avem în program.

Pentru cei care au deschis laptopurile câţiva ani mai târziu, Cluj Brands Tour e o idee de promovare a Clujului a Alinei Crâncău şi a lui Dragoş Răzvan. Spre deosebire de perspectiva turistică (pe care o descoperi la tururile #prinoraşulmeu), la Cluj Brands Tour te întâlneşti cu brandurile care au pornit în Cluj sau care au o mare parte din business aici.

Aşa că vreme de 3 zile o să mă plimb alături de aceşti bloggeri + o serie de clujeni pe la Farmec, Ursus, Napolact, Jolidon, Electrogrup (cu care am avut anul trecut o experienţă mişto) şi încă câteva branduri care sunt mai jos la partea cu sponsorii principali.

Am înţeles că ediţia de anul trecut a fost de excepţie. Sper ca anul ăsta să fie la fel, chiar dacă asta ar însemna să devină o normă.

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: Farmec, Napolact, Ursus, Jolidon, Electrogrup, Arobs, Liliac, Gimmy, Lumea lumânărilor. Partener media: 24 FUN Cluj. Parteneri: Hotel Athos, Bistro Maitresse, Autonom Rent-A-Car, Webfactor