Era o vreme în care toată lumea făcea aplicaţii de Facebook. Cred că prin 2010 a fost un boom al aplicaţiilor. Toată lumea căuta disperată dezvoltatori, însă cei mai mulţi nu ştiau exact de ce fac asta. Odată cu timpul s-a stins şi nebunia cu aplicaţiile, lumea s-a reorientat spre Facebook Ads. Ăsta e un lucru bun, pentru că suntem scutiţi de o serie de aplicaţii proaste, iar agenţiile se gândesc bine de tot înainte să facă ceva. Şi chiar am descoperit două aplicaţii mişto în ultima vreme.

Prima e Some Stories de la Jack Daniels România. Până pe 25 septembrie puteţi continua povestea începută de Dan Puric în aplicaţie – în limita a 162 de cuvinte. Cele mai bune 4 continuări sunt alese în fiecare zi pentru a duce mai departe povestea. Câştigătorii zilei primesc câte o agendă cu logoul Jack Daniels (foarte mişto, din piele) şi au şansa să primească 2 Vip Passes la un party foarte mişto. Aruncaţi o privire, deja s-a legat o poveste mişto. Sper să se şi tipărească.

A doua aplicaţie e 1 zâmbet = 1 produs donat de la Colgate. Compania şi-a propus să doneze 100.000 de produse prin intermediul organizaţiei Crucea Roşie în schimbul a 100.000 de zâmbete urcate în aplicaţia de Facebook. Tot ce trebuie să faceţi este să zâmbiţi, să faceţi o poză şi să o încărcaţi în aplicaţie. Momentan s-a ajuns la 10.000 de zâmbete (şi, implicit 10.000 de produse donate). Ideea e simplă, dar are un scop nobil, deci se acceptă.