Poate că aţi văzut deja clipul filmat în fabrica Ford cu ocazia celor 400.000 de motoare Ecoboost produse la Craiova. Mi s-a părut foarte mişto realizat, l-am văzut deja pe o mulţime de bloguri, pe siteuri de specialitate, pe siteuri cu profil economic, ba chiar şi la ProTV, la ştirile sportive din Prime Time. Super coverage, pun pariu că e earned media. Plus vreo 40.000 de views pe clipul de pe Youtube şi Facebook.

Ok, dar acum să ne uităm puţin şi la clip. Credeţi că a costat 200 de euro? Că a venit un student cu drona şi a filmat într-o pauză de la examene şi pe urmă a montat în două nopţi consecutive?

Eu zic, ochiometric, că a ajuns lejer la 10 mii de euro toată distracţia. Asta ca să nu mai punem la socoteală tămbălăul produs prin fabrică (opreşte producţia, aranjează totul să dea bine la filmare etc.).

Deci da, poţi să obţii earned media mult şi bun, dar trebuie să investeşti nişte bani în producţia de content.