in Casual stuff

Cum funcţionează livrarea în punctele EasyBox de la eMAG

Vineri, după ce am dat comenzile importante de pe aplicaţie, dis de dimineaţă, m-am tot învârtit pe site-ul eMAG, gândindu-mă ce-aş mai putea să cumpăr. Am luat un CrockPot (o să revin curând cu un articol dedicat pe tema asta), mi-am luat nişte ghete Geox pe care le-am găsit la un preţ bun, apoi spre seară am găsit o ofertă excelentă la un pachet de securitate Eset, pentru 3 dispozitive, pe 24 de luni, la doar 99 de lei. Practic, un chilipir.

Pentru că nu se încadra la livrare gratuită, m-am gândit iniţial să-l comand cu ridicare în showroom, apoi mi-am dat seama că aş putea să-l plătesc cu cardul, apoi să-l ridic dintr-un EasyBox – acele cutii securizate în care Sameday livrează comenzile eMAG. Momentan serviciul e disponibil doar în Bucureşti, în anumite benzinării OMV. Am descoperit rapid că am o benzinărie OMV foarte aproape de casă, aşa că am selectat acel punct de livrare şi mi-am văzut de treabă.

Mă rog, pe urmă am mai dat încă o comandă de antivirus, pentru alte calculatoare din familie, de data asta cu livrarea în showroom, ca să văd şi pe acolo cât de repede merge treaba, cum e tot procesul, cât de aglomerat va fi când ridic produsul etc. Sacrificii de blogger.

Luni dimineaţă am primit SMS prin care am fost anunţat că mi-a sosit comanda în EasyBox şi că pot să o ridic. În SMS era trecut şi un cod PIN, la fel cum aveam şi în mailul de confirmare primit concomitent.

M-am dus în benzinărie, am parcat, am fotografiat automatul, apoi m-am apropiat şi am mai făcut câteva poze, am băgat codul PIN, apoi uşa s-a deschis. Am închis-o la loc şi am plecat. Probabil că a durat vreo 5 secunde toată operaţiunea. 

Codul PIN e format din 7 caractere, din ce-am observat alternează litere şi cifre. După verificarea codului, primeşti un mesaj că e totul în regulă şi ţi se arată ce uşiţă se va deschide. Aici nu e foarte intuitivă treaba, însă e posibil să fi fost eu prea entuziasmat. Apeşi pe „deschide incinta”, uşiţa se deschide, iei coletul, închizi uşa.

Efectiv nu-mi dau seama ce sens ar mai avea să aleg livrarea prin curier. Sistemul ăsta nu doar că e mai rapid, dar e şi mai puţin stresant. Nu trebuie să fii cu ochii pe telefon, poate vine SMS-ul şi tu ratezi coletul. Nu trebuie să-ţi faci griji dacă nu mai rămâne nimeni la birou şi curierul se anunţă fix atunci. Nu te mai sună curierul să te întrebe dacă eşti la adresă. Sau dacă poţi să cobori şi tu. Şi nici nu te mai sună ăia noi să te întrebe unde e adresa mai exact. Impresia e că dai o comandă, iar ca prin minune ea ajunge după câteva zile într-un loc din care poţi să o iei tu când ai chef. Chit că e 2 noaptea sau 7 dimineaţa. Sau weekend.

Singurul inconvenient pentru unii oameni s-ar putea să fie legat de plată. Momentan singura opţiune e plata cu cardul în avans, automatele nu au POS-uri instalate încă. În 2019 vor fi instalate şi cititoarele de carduri, astfel încât să poţi comanda fără să plăteşti.

21 de comentarii. Leave new

  • „Momentan singura opţiune e plata cu cardul în avans”
    ce troll.

    Răspunde
  • asta zic. troll. să imi dea coletul și abia apoi să plătesc, că nu sunt fraier să plătesc și să astept coletul! dacă mă păcălesc?!?!?!

    Răspunde
  • […] Cum funcționează eMAG EasyBox […]

    Răspunde
  • Si eu prefer optiunea asta fata de time-killer-ul ce este ridicatul de la Posta Romana.

    Bravo pt. Crock-Pot – una din cele mai bune investitii ale mele din ultima vreme.

    Referitor la plata – sa faca si slot pt. monede, sa poata plati toata lumea cum vrea 😀

    Răspunde
  • Am facut si eu o prima comanda cu livrare prin EasyBox vineri, de Black Friday. Pe la 16 am facut comanda si la 23 mi-a venit mailul.
    Procesul e simplu, il prefer si eu in locul postei sau curierului. La pasul ala de deschide cutia m-am invartit si eu cateva secunde in jurul cutiei, nu e asa de intuitiv, da iti spune Operatiune finalizata si te astepti sa se deschida automat. Dar per total toata experienta este simpla si usoara.

    Răspunde
  • Pentru obiecte de dimensiuni mai mari ramane varianta curierului.

    Răspunde
    • Cât de des îţi cumperi un frigider sau o maşină de spălat? Eu cred că în 80% din cazuri comand lucruri mici, care ar intra în aceste cutii, mai ales că jos sunt nişte spaţii mai mari de depozitare.

  • Eu inafara de colete mari restul comand cu ridicare din showroom sau oficiu postal, tocmai pentru a evita sa mai stau dupa curier. Astept cu interes să pun aceste cutii si in provicie ca sa economisesc si mai mult timp, uneori stau vreo 20-30 de minute la coada in showroom sau la posta…

    Răspunde
  • Astept parerea despre crockpot sper sa fie cat mai detaliata . ( ii dau tarcoale de ceva timp si inca nu mi am facut curaj )

    Răspunde
  • Comandat aseara un produs de 40 ron. 5 lei transport. Doar ce am pimit mesaj ca a ajuns produsul.

    Multumit pana acum.

    Răspunde
  • La easybox-ul de lângă mine am putut plăti în momentul ridicării produsului cu cardul contactless. E prea tare găselnița asta

    Răspunde
  • […] furată de la Hoinaru care a scris despre Easybox încă de acum un an! Și eu l-am ignorat! […]

    Răspunde
  • Sau cum nu funcţionează livrarea în punctele EasyBox de la eMAG.
    Am comandat de pe magazinul on-line eMAG Trade Est Comunications SRL şi pentru prima oara am ales livrarea prin EasyBox eMAG, acesta fiind situat lângă show-room-ul eMAG Iaşi, întrucât aveam drum pe acolo şi am zis să nu mai plătesc curierul, acest serviciu fiind gratis pentru comanda mea.
    Am comandat pe data de 10 noiembrie 2019, ora 20:49, de la un magazin partener eMAG Marketplace, un Display cu Touchscreen Xiaomi Mi4i Negru, valoare 129,9 lei.
    Astăzi, 16.11.2019, ora 07.39, am primit mesaj pe telefon de la Sameday, că pot ridica coletul până duminică, 17.11.2019, ora 19.30.
    În aceeaşi zi, pe la ora 16.30, am ajuns la locaţia EasyBox-ului eMAG, situat pe str. Niciman, nr. 2, mun. Iaşi, jud. Iaşi, unde am scandat codul QR al comenzii de pe E-mail, întrucât touchscreen-ul nu funcţiona ca sa tastez codul PIN primit prin SMS.
    Am plătit cu cardul, contactless, după care s-a deschis un dulap, sertar, Locker, din cateogria mare, având nr. 71, aflat în coltul din dreapta sus.
    Eram foarte sceptic cu privire la acest serviciu si mare a fost surpriza când am observat că aceea cutie era goală – batea vântu – mi-a căzut faţa.
    Plin de nervi am chemat un angajat din showroom-ul eMAG care mi-a spus sa sun la numărul de telefon afişat pe ecran EasyBox-ului.
    După 2 apeluri telefoanice la Sameday şi unul la eMAG, mi-au zis că au notat problema şi că se va rezolva, nefiind primul care păţesc acest lucru.
    Ulterior, au mai venit clienţi care au găsit coletele în locaţiile deschise de către aparat, le-au ridicat şi nici unul din aceştia nu închideau locaţiile respective şi menţionez acest aspect deoarece la primul apel telefonic către Sameday am fost informat că din aceasta cauză s-a deschis uşa la sertarul meu, că vezi, nu a fost închisă, lucru neadevărat deoarece, am închis-o şi din nou cu scanarea codului QR de pe E-mail, s-a deschis din nou, tot uşa spaţiului cu nr. 71, spaţiu care este din categoria celor mari, lucru dubios, având în vedere dimensiunea redusă a coletului meu (ecran pentru telefon).
    Cât am mai stat acolo, plin de spume, am văzut clienţi care ridicau colete mult mai mari, acestea fiind înghesuite în spaţii mici de pe EasyBox.
    Dezamăgit maxim de acest serviciu şi nu îl recomand. Nu am încredere în el. Partea urâta e ca banii mi-au fost luaţi de pe card, produsul nu l-am primit şi nu pot să mai repar telefonul în cauza, aveam mare nevoie, altul fiind lăsat în service cu garanţie, tocmai astăzi întrucât m-am bazat pe livrarea eMAG.
    Dezamăgit.
    Aştept răspuns de la ei pe luni, 17.11.2019, au spus că mă sună ei, şi toate pe timpul meu si pe nervii mei :(( …..

    Răspunde
  • Salut Ciprian! Pana la urma ai putut sa rezolvi problema cu easybox? As fi curios

    Răspunde
  • Am facut 3 comenzi cu ridicare de la easybox.
    Prima a functionat impecabil.
    A doua si a treia, nu. Efectiv am scanat QR, nu a mers, am introdus pin, zicea cod incorect. Am verificat de 5 ori sa fie easyboxul corect, codul din email si sms, dar mesajul era tot timpul cod incorect. Am fost si la celelalte easybox-uri din apropiere crezand ca poate au scris gresit. Tot degeaba. Ulterior produsele au fost returnate, banii nu.

    Răspunde
  • Cum să vă lase să plătiți cu bani de hârtie în epoca în care toți oamenii trebuie sa fie injectați cu cip-uri în creier!
    Scrie și în Biblie cine nu va primi cip in creier nu va mai putea să mai cumpere și sa mai vânda nimic

    Răspunde
  • se poate plati si cash?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu