Ştii că o ţară a ajuns la un anumit nivel de dezvoltare în momentul în care intră pe mainstream apa plată cu arome. Şi chestia asta tocmai s-a întâmplat, Bucovina a lansat apă plată cu gust de lămâie şi cu gust de piersică.

Exista de mult aşa ceva, pe la Lidl e o apă bună cu lămâie, foarte răcoritoare vara. Plus că sunt diferite branduri de import care se vând de câţiva ani. Dar ca produs românesc nu cred că exista ceva pe piaţă.

Prima oară am văzut aşa ceva în Franţa acum mulţi ani, Vitell sau Evian cu arome. Mă gândeam că aşa arată bogăţia: apă plată cu arome. Adică nici prea mult zahăr, să se transforme în suc, dar nici gustul banal de apă.

Acum avem şi noi, probabil cu cea mai proastă apă plată de pe piaţă, dar măcar există şi e de mass-market. Ne-am boierit! Vedeţi pe ce culmi înalte ne duce guvernarea PSD? Nu mai bem apă simplă, ca #săracii, am intrat şi noi pe segmentul cu arome. Probabil că asta e a doua mare realizare a capitalismului în România după ce a apărut hârtia igienică cu arome.