Etapa de Boxing Day din Premier League este o tradiţie englezească ce datează de prin secolul 19, însă pe atunci meciurile se jucau între rivalele locale, spre bucuria fanilor care voiau să vadă un meci bun aproape de casă.

În fiecare an, pe 26 decembrie, toate echipele din Premier League au meci, ceea ce înseamnă că ziua de Crăciun e una de cantonament în cele mai multe cazuri.

Interesul pentru etapa de Boxing Day este uriaş, eu unul aşa am început să mă uit la Premier League, urmărind acele meciuri din a doua zi de Crăciun.

Anul ăsta vine cu o schimbare importantă, momentan pentru microbiştii din Marea Britanie. Amazon a plătit 90 de milioane de lire pentru un pachet de 20 de meciuri, dintre care jumătate vor avea loc de Boxing Day. Restul de meciuri sunt împărţite pe tot prima parte a sezonului.

Se pare că Premier League a creat acest pachet fix pentru a iniţia un experiment pe o platformă online. Au fost discuţii cu Amazon, Netflix, Youtube, Apple, Facebook şi Twitter. Toţi dintre aceşti jucători vrea să intre pe streamingul de sport cât mai puternic, fiecare a testat terenul în ultimii ani. Scriam în urmă cu ceva timp de Facebook şi meciurile din Thailanda.

E tot mai clar că streamingul este direcţia spre care mergem, probabil că peste 5 ani o să urmărim în vârf de munte meciurile, pe telefonul mobil (cu condiţia să avem semnal la telefon acolo).