Abia aşteptam preţurile pentru noul Ford Puma, îmi place foarte mult cum arată maşina, mai ales că au reuşit şi un interior decent.

N-am fost un fan al interioarelor de la Ford în ultimii 5-6 ani, însă acum le-au schimbat în bine, la Puma au integrat mişto tableta aia centrală.

Din păcate, au apărut listele de preţuri şi am observat, cu mare dezamăgire, că există o singură opţiune de cutie automată, pe motor de 1.0L , 125 CP. De fapt, pe manuală nu sunt prea multe opţiuni, mai e un hibrid la 155 CP, tot cu motorul de 1.0L şi un diesel 1.5L, 120 CP.

Eu ştiu că vorbim de motorul EcoBoost şi că se presupune că se mişcă bine, dar vorbim şi de o maşină de 1,3 tone, nu-mi imaginez că va fi fâşneaţă cu motorizarea asta. Cumva, în capul meu speram să aibă şi un motor mai mare, poate chiar şi unul cu tracţiune integrală?

A doua veste proastă e că abia în mai 2020 începe producţia pentru versiunile pe cutie automată, aşa că mai am de aşteptat până voi avea ocazia unui test drive.

Cea mai ieftină variantă pe cutie manuală începe de la 16.500 de euro (TVA inclus), preţ promoţional de lansare, iar cutia automată începe de la 21.750 de euro (TVA inclus). Echipările de top se duc până la 25.000 de euro cu TVA inclus.

Dacă vă pasionează subiectul, preţurile sunt aici.