Abia aşteptam preţurile pentru noul Ford Puma, îmi place foarte mult cum arată maşina, mai ales că au reuşit şi un interior decent.

N-am fost un fan al interioarelor de la Ford în ultimii 5-6 ani, însă acum le-au schimbat în bine, la Puma au integrat mişto tableta aia centrală.

Din păcate, au apărut listele de preţuri şi am observat, cu mare dezamăgire, că există o singură opţiune de cutie automată, pe motor de 1.0L , 125 CP. De fapt, pe manuală nu sunt prea multe opţiuni, mai e un hibrid la 155 CP, tot cu motorul de 1.0L şi un diesel 1.5L, 120 CP.

Eu ştiu că vorbim de motorul EcoBoost şi că se presupune că se mişcă bine, dar vorbim şi de o maşină de 1,3 tone, nu-mi imaginez că va fi fâşneaţă cu motorizarea asta. Cumva, în capul meu speram să aibă şi un motor mai mare, poate chiar şi unul cu tracţiune integrală?

A doua veste proastă e că abia în mai 2020 începe producţia pentru versiunile pe cutie automată, aşa că mai am de aşteptat până voi avea ocazia unui test drive.

Cea mai ieftină variantă pe cutie manuală începe de la 16.500 de euro (TVA inclus), preţ promoţional de lansare, iar cutia automată începe de la 21.750 de euro (TVA inclus). Echipările de top se duc până la 25.000 de euro cu TVA inclus.

Dacă vă pasionează subiectul, preţurile sunt aici.

6 comentarii. Leave new

  • …să simți mașina.

    Răspunde
  • Cam toată lumea, de la VAG la coreene, a început să folosească motoare de 1 l. Ce pot să-ți spun după experiența unui Ecosport cu această motorizare și cutie automată este că motorul este suficient pentru mașină, nu are probleme. Față de Focus cu motor similar, consumul este mai mare (deși am impresia că este o altă cutie pe Focus, nu e doar de la aerodinamicitate). Cei 125 de cai sunt acolo și-și fac treaba, fiind turbo ai cuplu suficient pentru o depășire, reușești să te descurci cu el în majoritatea condițiilor.
    Deducția mea este că întârzierea cutiei automate se datorează omologării. În comunicatul de presă se vorbește de o cutie automată cu 7 trepte, acum pe Ecosport/Fiesta este una de 6 și pe Focus de 8.

    Răspunde
  • te invit oricand sa faci un test drive cu o skoda de 1.0 cutie automata – in deal, cu 4-5 persoane plus socra-miu :), si orice alt test doresti.

    Răspunde
  • Am condus și eu 1.0 125 cp pe fiesta..mi-au lăsat impresia de cai putere chinezești..pt un fiesta Sint destul de ok daca nu ai mari pretenții..venind de pe un motor turbo de 2l și 200cp motoarele astea mici mie mi se par o gluma proasta ,(mai au un pic și le pun și pe tir-uri)..acum îi înțeleg și pe cei ce Sint dați pe spate de așa zisele OZN-uri cu motoarele superluminice de 1.0 l,daca vii de pe Trabant Sint ok motoarele astea…da,de curiozitate cît or sa consume in regim de autostradă,pe i caroserie cu forma dinamica de dulap?(sa nu mai vb de rampe și încărcate la maxim)a și la capitolul fiabilitate cît or sa tina ,50000?…una peste alta Sint bune la deplasarea prin oraș (ca și un hibrid) și mi se par exagerat de scumpe (la urma urmei motorul ăla îl bagi in portmoneu și te duci cu el la piata și cam atît)

    Răspunde
  • Am condus Puma cu 125 HP, are trei moduri, Eco, Normal și Sport, e foarte rapida iar consumul mediu a fost 7.5 pe circa 4-500 km. Probabil hibridul va consuma cu 1-2 l mai puțin.

    Răspunde
  • La Ecosport cutia automata nu este de tip dublu ambreiaj.
    Stii cumva daca Puma are aceeasi cutie automata ?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu