Am spus întotdeauna că unul dintre motivele care mă fac să-i dau înainte cu bloggingul ţine de experienţele pe care nu le poţi cumpăra cu bani. Mi s-a întâmplat de multe ori în cei (deja!) 13 ani de blogging să ajung în locuri în care nu ai acces în mod normal. De la o întâlnire cu Steven Gerrard şi ocazia de a jucat pe Anfield Road până la o cină festivă în Carlsberg Museum, întâlniri cu actori, regizori şi multe, multe altele.

Eurosport a început să ofere genul ăsta de oportunităţi fanilor sportului din România, chestie care îmi place foarte mult. Mai întâi a fost vizita lui Mats Wilander la Bucureşti, în primăvara anului trecut, pe care am ratat-o din motive de Roland Garros 🙂 Mă rog, şi Mats venise tot ca să promoveze turneul de Grand Slam, dar eu eram fix în ziua aia în avionul care mă ducea la Paris.

Însă vizita lui John Barnes n-aveam cum s-o mai ratez, mai ales că eu şi John aveam poză din 2015, am schimbat şi câteva pase, ce mai, relaţie solidă!

Însă nu mă gândeam că va fi o atmosferă atât de mişto, şi o astfel de experienţă pentru fanii Liverpool din România. 

Vreo 36 de ore a stat John Barnes la Bucureşti, timp în care a dat interviuri în presă, a susţinut o scurtă conferinţă în care i-am pus şi eu 2 întrebări, a luat prânzul cu o “delegaţie” a fan clubului Liverpool România, apoi a văzut meciul în Trafalgar Pub, alături de mai bine de 100 de fani. Iar atmosfera a fost de milioane. Găsiţi aici un album foto şi aici un video.

În caz că sunteţi curioşi, l-am întrebat pe John Barnes dacă nu crede că Liverpool are un lot prea subţire ca să câştige titlul anul acesta, iar răspunsul lui a fost că revenirea contra Barcelonei s-a întâmplat fără Salah şi Firmino, cu Wijnaldum venit de pe bancă. Ceea ce e corect, dar nu înseamnă că n-am în continuare emoţii 😀

Pe final de an, Eurosport a mai organizat un eveniment, de data asta alături de fanclubul Arsenal România, la care au fost invitaţi toţi fanii echipelor de Premier League – un quiz night caritabil. Nici aici n-am ajuns, dar am înţeles că a fost foarte mişto.

Astea sunt momentele care fac diferenţa, momentele în care un brand se implică în comunitate cu succes. Sper ca Eurosport să continue pe linia asta şi să ofere astfel de experienţe tuturor fanilor sportului din România.