Îmi place mult ING, sunt clientul lor de ani buni, cred că vreo 10. Nu e cea mai ieftină bancă, dar mi-a plăcut că au fost cu un pas înaintea tuturor în ceea ce priveşte digitalizarea.

Însă în ultimii ani mi se pare că încearcă să testeze limitele clienţilor prin deciziile pe care le iau. Au început pe trendul ăsta cu închiderea agenţiilor fizice, ceea ce pot să înţeleg. Digitalizăm, renunţăm la factorul uman, costuri mai puţine cu chiriile. Dar cu bancomatele ce-aveţi, fraţilor?

Acum câteva luni m-am umplut de spume, când a dispărut bancomatul de la intrarea din mall Băneasa, cel de la food court. Îl foloseam foarte des şi mă ajuta pentru că era lângă un bancomat Raiffeisen Bank (care mi-e bancă pe persoană juridică).

Bancomatul din Veranda era doar cu retragere, n-avea şi depunere, l-au scos după ceva timp. Sucursala de la coloane, de la Romană, s-a închis în urmă cu câteva luni.

Iar zilele trecute am văzut anunţ că se închide sucursala de la Iancului şi că ne aşteaptă pe Nerva Traian. Oameni buni, aveţi idee unde e Nerva Traian? E la 2 cartiere mai încolo, cum să-mi zici că mă aştepţi acolo? De ce nu la Ploieşti?

Ok, digitalizare, am înţeles. Dar ce-aveţi cu bancomatele? Cum mai face lumea operaţiuni simple? Că mai ai nevoie să bagi nişte cash. Poate ai primit o moştenire, poate ai bani la saltea, poate ai dat peste o geantă cu 100.000 de euro. Mă duc până la Braşov ca să-i depun?

Sau poate că ING are senzaţia că nu mai există deloc cash în România şi merge să facem totul prin transfer.