Am citit o parte din ce s-a scris legat de PR Beta, am înţeles că a ieşit excepţional, mor de ciudă că n-am ajuns acolo.
Văzând ce-au prezentat oamenii ăia mă întrebam dacă eu aş avea ceva de spus, în faţa unui public, la o conferinţă. Un singur slide. Un gând, o informaţie cu care să vin în plus din ce-am citit şi ce-am văzut pe lumea asta. Şi din ce am eu impresia că trebuie zis.
Cred că e un exerciţiu foarte bun pe care ar trebui să-l facă toată lumea. E genul ăla de moment în care te gândeşti dacă îţi trece şi ţie ceva prin cap pe o anumită temă sau doar asimilezi informaţie de la alţii.
Dacă ar trebui să spuneţi ceva despre PR sau despre blogging, sau despre o temă care se presupune că vă pasionează, aţi avea ce să ziceţi? Dar informaţie de la voi, nu citate din cărţi. Au şi citatele rostul lor în prezentări, dar eu zic de un singur slide, nu de o prezentare întreagă.
Deci?
PS: Eu probabil că aş zice ceva de favicoane ;))













3 comentarii. Leave new
Oricum, orice ai zice probabil a mai fost spus de cineva inaintea ta, undeva in lumea asta. Stii, uneori conteaza ceea ce spui la fel de mult ca felul cum o spui. Si ceea ce reusesti sa determini in mintea cuiva. Iti amintesti ca spunea Andrei Rosca la Blogs, Brands and Cookies o chestie despre un tip care a parasit sala in mijlocul conferintei lui? Mai stii ce a zis ca a aflat ulterior, cand s-a reintalnit cu ala?
Sunt convins ca s-au mai zis multe lucruri, dar important e sa fie concluzia la care ai ajuns tu singur, dupa capul tau. Cu experientele tale.
Sincer sa fiu nu-mi aduc aminte. Nici de episodul cu tipul care a plecat, nici de ce s-a intamplat ulterior.
Pai daca ai o experienta de povestit, e simplu, nu? Mai greu este sa tii piept comentariilor pe care ti le pun oamenii din fata ta. Si aici e usor daca esti stapan pe ceea ce stii, daca ai prezenta de spirit, etc. Poate si experienta altor conferinte ar usura procesul. Pana la urma, toti comunicam lucruri invatate, fie din carti, fie din experienta. Partea amuzanta este ca experienta nu poate fi combatuta in comentarii.Tot o experienta ramane, indiferent de ce poate intreba audienta.