IN Casual stuff

Un băiat de la o firmă de echipament sportiv declară supărat după BRD Bucharest Open.

„Problema este că firmele-mamă nu ţin cont şi nu fac nicio diferenţă între noi şi magazinele online, care nu au niciun cost adiţional: nu plătesc chirie, depozit, transport, salarii – cum plătim noi”

Da, ăsta e nivelul. „Nenorociții ăștia cu interneții lor fără costuri care ne iau pâinea de la gură”.

Nu știm ce-i aia SEO, cât costă un om de tehnic bun, social media, UX. E gratis să ai un site, frate!

De-asta nu e nimeni dispus să plătească serviciile online la adevărata lor valoare, pentru că pe net totul e gratis.

Out of office

question_answer0
IN Casual stuff

shutterstock_159569159

Vestea bună e că plec în concediu. Vestea şi mai bună e că mi-am setat „out of office” pe mail pentru prima oară în istorie. Vestea cea mai bună e că am programat postări pentru fiecare zi până mă întorc, inclusiv recapitularea săptămânii. Am notat tot ce-a apărut până azi, dar dacă se întâmplă ceva notabil o să revin cu un update.

Ne vedem pe Instagram. Să fiţi cuminţi! Am tableta la mine, 2 gb de net, o să fiu cu ochii pe voi.

Foto: lefkada via shutterstock

IN Branded, Muzici

Călătoria mea pe urmele lui Richard Oschanitzky – unul dintre cei mai cunoscuţi muzicieni de jazz pe care i-a dat Timişoara – a început ieri la sala de concerte Tinerimea Română. Mă grăbeam să pornesc spre strada Popa Nan când cineva a pomenit de un club de jazz ascuns la subsol. Am ciulit urechile şi-am cerut să văd clubul. Pe uşile de la intrare încă era logoul XO Piano Cafe, iar mirosul de trabuc încă se simţea. Lipseau pianul şi barmanul, fotoliile erau goale, dar parcă pe fundal am reuşit să aud coloana sonoră a locului. Cred că suna cam aşa: Citeşte tot articolul

Ermetice 42

question_answer0
IN Ermetice

– Mie nu prea îmi place la Antene.
– De ce?
– Simt că nu pot să fiu mereu aproape de cineva…

Teatru pe Promenada

question_answer0
IN Teatru

festival-teatru

Foarte mişto ce comunică Promenada de când au deschis terasa, o mulţime de evenimente interesante care te obligă să treci pe acolo. Iar atmosfera de pe terasă este extrem de vie, am fost recent pe acolo şi am rămas surprins.

E bine că au ales să acorde atenţie şi teatrului, mai ales că au dat o şansă actorilor tineri, care au spectacole bune. Între 18 şi 27 iulie are loc Festivalul de Teatru în Aer Liber. Sunt piese de pe la Mignon, de pe la Godot şi de la Teatrul de pe Lipscani, spectacole de care am auzit o mulţime de lucruri bune.

Mi-ar fi plăcut să văd Moftul român, De veghe în lanul de ocară şi Ieri, azi, mâine şi oricând. Până la urmă probabil că o să le prind prin Bucureşti, dar voi mergeţi să le vedeţi.

Îmi pare tare rău că fix în perioada asta o să fiu în concediu şi ratez cu totul. Programul detaliat e aici, intrarea e liberă.

IN Casual stuff

Nu s-a putut filma când am ajuns în vizită la fabrica Hochland, însă iată că a apărut un clip care redă tot drumul pe care l-am făcut şi noi acum câteva săptămâni la Sovata. În caz că eraţi curioşi cum se face.

Am gustat din caşul ăla crud, de la 2:34, este demenţial. Foarte elastic, cu un gust pronunţat de lapte, aduce puţin cu mozzarella aia care se vinde la bobiţe. Aş mânca non-stop dacă s-ar găsi în comerţ.

IN Advertising/PR

https://www.youtube.com/watch?v=5rMVOfZXQdI

Nu mai ştiu dacă am pus pe aici spotul ăla cu Pep talkul de la Netflix, dar au revenit cu o serie de alte execuţii făcute tot de DDB Vancuver. Asta-i cea mai mişto.

IN Sunday's Media Recap

 CinemaPro a reintrat în proprietatea lui Adrian Sârbu. Detalii.

Facebook testează un nou tip de ad care permite achiziţii direct din NewsFeed. Detalii.

Percheziţii la Studiourile MediaPro şi 11 persoane arestate preventiv pentru evaziune fiscală. Detalii.

7.5 milioane de dolari finanţare pentru start-up-ul în care e implicat Octavian „Vivi” Costache. Detalii.

Alte ştiri pe scurt: redesign pentru aplicaţia de iOs a Getty, Prima se pregăteşte de HD, Anca Amariei este noul PR Specialist la Discovery Networks pentru Europa de Sud-Est.

IN Web

Un material ceva mai vechi (apărut acum vreo lună) despre viaţa digitală în care trăim şi păcatele noastre.

Pride, lust, greed, gluttony, envy, wrath and sloth – the seven deadly sins have been with us for hundreds of years. Today’s digital world brings with it a whole new set of moral dilemmas. From the greed-driven world of the high frequency trader to the envy of the anonymous troll, from the Instagram food bore to the dad who e-spies on his kids, this interactive documentary looks at how technology is reshaping our beliefs and everyday lives.
Citeşte tot articolul

Sărbătoarea Simonei

question_answer0
IN All Sports

halep_bnr

„A început Simona?”
„La cât joacă Simona?”
„Aţi văzut-o pe Simona?”
„Gata, hai că intră!” „Campioana noastră!” „Fata noastră de aur”

Ai zice că săptămâna asta am participat la turneul „Simona Halep” în care 31 de jucătoare s-au înfruntat ca să se stabilească cine ia bătaie în finală de la numărul 3 mondial. Parcă n-a fost niciodată o atmosferă atât de unidirecţională, cu un singur punct de interes. Înainte lumea se mai strângea şi la meciurile româncelor, oamenii mai aveau şi alte simpatii. E drept, a lipsit Sorana, cealaltă răsfăţată a publicului de la Bucureşti, iar Irina Begu n-a fost în apele ei. Deci toţi ochii au rămas aţintiţi spre Simona.

Câte 100 de oameni la antrenamente, tribunele pline în fiecare zi la meciurile oficiale, o galerie în toată regula. Tot stadionul tremura la fiecare lovitură ratată, toată lumea izbucnea în aplauze la fiecare punct câştigat de româncă (sau pierdut de adversară).

Am convingerea că Simona merită această sărbătorire a performanţelor ei. Locul 3 mondial, finala de la Roland Garros, forma extraordinară, trebuie să ne bucurăm de toate acum. E o surpriză plăcută că ştim să facem asta. Sper ca Simona să-şi respecte statutul de favorită şi să câştige trofeul, cred că ar intra definitiv în sufletele amatorilor de tenis veniţi zilele astea la turneu. Pentru că în inimile privitorilor profesionişti a intrat acum mult timp, iar ei se mulţumesc să ia loc în diferite colţuri ale arenei şi să privească satisfăcuţi cum campioana lor îşi îndeplineşte visele.

IN Filme

afis_usturoi

Am fost în seara asta la premiera bucureşteană a filmului Usturoi, jos pălăria în faţa Revistei BIZ pentru că au pus umărul la organizarea evenimentului.

O să fac abstracţie de condiţiile pe care le-au avut, de bugete, de faptul că s-a jucat parţial cu oameni neprofesionişti şi o să compar direct cu ce e acum în cinematografe: Usturoi este mult peste unele filme de Hollywood. Mult peste.

În primul rând are o coloană sonoră absolut bestială. În al doilea rând este un proiect care spune o poveste despre ambiţie şi pasiune. A celor care au tras unii de alţii ca să facă un film.

Pe urmă ar mai fi naturaleţea incredibilă pe care o au majoritatea personajelor. Şi povestea extrem de frumoasă. Şi în multe momente o imagine impecabilă. Şi glumele (câteva, nu multe) cu şi despre bloggeri care nu ştiu dacă vor fi înţelese de publicul larg dar care au fost gustate de sală în seara asta.

Am plecat zâmbind de la Sun Plaza, după ce s-a terminat l-aş mai fi văzut o dată.

Gropare, fă bine şi du-ţi filmul în cinematografe, pentru că merită. Şi blogosfera sigur te va ajuta să aduci lumea în săli. Eu ştiu că oricum vreau să-l mai văd şi mi-ar fi plăcut să plătesc bilet şi în seara asta.

Poze aicişea.

PS: Vrem OSTul!

Meniu