coperta_recap_small

A venit momentul pe care îl aştept de aproape 2 luni. Lansez astăzi, alături de cei de la Golin Harris, un ebook cu cele mai importante evenimente ale anului trecut: 2012 Media Recap.

Căutam la sfârşitul anului trecut un partener alături de care să lansez ebookul, am trimis o propunere la Golin Harris (că tot se recomandă ca bloggerii să propună proiecte companiilor) şi 2 luni mai târziu ieşea ebookul. Cam asta e povestea pe scurt.

Şi mai mişto e că eu încercam să găsesc o formulă prin care să aduc un plus de conţinut ebookului, cei de la GH aveau ceva idei şi ne-am întâlnit pe la mijloc. O să vedeţi (pe lângă evenimentele lui 2012) câteva articole cu trenduri pentru 2013 şi două studii de caz din anul care a trecut. Una dintre campanii (Passion4Cooking) mi-a plăcut super mult pentru că am participat la o etapă şi aşa am descoperit cât de mult s-a legat comunitatea de cooking în prezenţa celor de la Electrolux.

Aseară a avut loc o lansare alături de clienţii Golin Harris şi am fost iarăşi impresionat. Eveniment organizat ca la carte, prezentări etc. Dar am avut 2 surprize plăcute: clienţii şi abordarea fetelor de la GH. Pe de-o parte clienţii chiar ştiau cu ce se mănâncă zona de social media şi ridicau nişte probleme actuale (nu chestii de tipul “să îmi fac pagină sau profil?”), pe de altă parte agenţia care a avut o abordare foarte realistă şi nişte recomandări pertinente (o să vedeţi şi în articolele cu trenduri – mai puţine petreceri, mai multe proiecte pe termen lung etc.).

Un mare mulţumesc Ancăi Bundaru, care a lucrat cot la cot cu mine pentru ca acest ebook să apară şi pe care am ajuns să o visez noaptea :)) #truestory

Un mare mulţumesc lui Alex, care n-a dormit până n-a fost gata şi ultimul jpeg (la propriu!).

Mulţumesc Hortensia, mulţumesc Raluca, mulţumesc tuturor fetelor de la Golin Harris care au pregătit evenimentul de ieri.

Hai, downloadaţi că devenim prea sentimentali. Aşteptăm feedback!