Ana Matei a scris un articol despre Blog Advertisingul din România. O serie de observaţii care acoperă destule probleme din piaţa de marketing şi comunicare online. Mi-am permis sa iau o idee care mă doare şi pe mine foarte tare şi despre care am scris aici.

Mai sunt și alte probleme în campaniile de blog advertising din România, printre care trebuie să menționez legăturile profesionale ale bloggerilor cu unele agenții de PR, care odată ce se transformă în relații de prietenie periclitează rezultatele campaniei. Culmea, nu vorbesc de top 10 bloggeri din România, ci de bloggeri cu 100-200 de unici pe zi care sunt selectați în campanii fără ca linia lor de comunicare pe blog să se potrivească cu cea a mărcii și fără să aducă o plus valoare în acea campanie. Observ tot mai multe cazuri în care selecția bloggerilor invitați în campanie devine aproape hilară, în sensul că agențiile nu văd mai departe de unici și aleg bloggeri care nu numai că nu se potrivesc cu mesajul campaniei, ci chiar sunt la polul opus.

Cred că ar fi util să scriem în fiecare săptămână despre asta. Până se schimbă ceva.