
Dacă până acum activau de la distanţă în România, în urmă cu câteva săptămâni a fost anunţată pe blogul oficial al companiei deschiderea birourilor de la Bucureşti. Printre tinerii care s-au alăturat noii agenţii se numără Corina Iordache (care până acum ceva timp a ocupat poziţia de Community Manager la Selenis) şi Andreea Burlacu (ex-BEC Media).
I-am cerut Corinei câteva lămuriri legate de Xplain şi a avut amabilitatea să-mi răspundă:
1. Ce e cu Xplain? Ştiu ca e o agenţie din Grecia care s-a ocupat de Pepsi în social media. De unde au „apărut” şi în ce ţări mai activează?
XPLAIN este o agenţie de top din Europa şi Orientul Mijlociu, desfăşurându-şi activitatea independent de locaţie, în 5 ţări: România, Elveţia, Cipru, Grecia şi Bahrain. Are în portofoliu peste 70 de clienţi, cărora le oferă servicii performante de Social Media şi Word of Mouth. În România, XPLAIN este prezentă din 2010.
Agenţia a fost fondată în urmă cu 3 ani, de Stefanos Karagos care timp de 20 de ani a fost publisher la cele mai de succes reviste de tehnologie din Europa (PC Magazine, T3, Win etc.)
2. Mai are Xplain şi alţi clienţi în România în afară de Pepsi?
În România, XPLAIN a livrat până acum campanii şi proiecte provocatoare pentru brandurile Pepsi, Prigat, Mountain Dew, Lipton Ice Tea, Mirinda, 7UP, Gatorade, Lay’s, Lay’s Rumeniţi în Cuptor, Krax şi Star. În continuare, aceste brand-uri fac parte din portofoliul nostru, fiind responsabili de Word of Mouth Marketing şi Social Media Activation pentru acestea.
3. Sunt planuri de extindere? Va intra Xplain în pitchuri pentru alţi clienţi din piaţa românească, sau rămâne să gestioneze doar brandurile PepsiCo?
În primul rând, XPLAIN şi-a deschis de curând birourile în Bucureşti cu o echipă de milioane! Şi da, are planuri să se dezvolte în continuare la nivel “worldwide”, dar în mod special pe piaţa din România, intrând deja în contact cu branduri noi.
Pot să îţi spun că, într-un timp destul de scurt, am reuşit să ne construim o relaţie bazată pe încredere cu liderii de piaţă. Aceasta legatură are la baza experienţa si cunoaşterea practică a agenţiei şi, mai presus de toate, rezultatele remarcabile pe care le-am livrat clienţilor.
6 comentarii. Leave new
ţării cât mai multe agenţii.
cum era aia? „e loc pentru toata lumea”
Degeaba apar agentii si nu cresc bugetele.
Miza nu cred ca e sa creasca bugetele, ci sa apara noi companii care sa investeasca in Social Media
@hoinaru: Daca apar companii noi, care vor investi in social media, automat vor creste si bugetele.
🙂 Am facut treaba buna pentru contul PepsiCo, iar anul acesta se anunta si mai provocator ca cel care a trecut!