Nu e ironic ca într-o piaţă în care totul se întâmplă aici şi acum să ne raportăm la lucruri care erau valabile în urmă cu minim şase luni dar acum s-au schimbat total?
Câţi dintre bloggerii pe care îi citiţi scriu la fel ca atunci când a început să vă placă de ei? De ce nu rămân oamenii înfometaţi pentru o perioadă mai lungă de timp (de bani, de succes)? De ce continuăm să citim un blog/cumpărăm un ziar/urmărim un canal TV mult timp după ce nu ne mai regăsim în acel tip de conţinut?
Şi o întâmplare petrecută de curând: un om obişnuit, total rupt de fenomenul media, se întreba care este mecanismul prin care este măsurată audienţa TV. După ce i-am explicat pe scurt m-a întrebat dacă cumva n-ar fi posibilă măsurarea prin intermediul companiilor de cablu, sau măcar dacă nu s-ar putea găsi metode mai avansate.
2 comentarii. Leave new
daca s-ar masura stiintific audienta (solutii exista) ar fi mai greu de mintit si manipulat 😉 🙂
@Stefan pana la urma am ajuns sa-i povestesc omului de verificarile facute de BRAT la tirajele publicatiilor print. I se parea aberant, incredibil chiar.