
Luni, 1 octombrie, Secom România a lansat o campanie de informare privind Autismul, ADHD-ul, maladiile Alzhiemer si Parkinson, depresia şi sindromul de oboseală cronică pe siteul Urăşte.ro. Materialele şi clipurile sunt respingătoare, vor deveni viral, fără îndoială, şi sunt menite să vândă un supliment nutritiv.
E, fără îndoială, o criză de PR pentru companie în condiţiile în care zeci de reacţii au fost postate în ultimele ore. Simona Tache, Cabral şi Doru Panaitescu sunt câţiva dintre cei care au luat atitudine faţă de această campanie.
Deocamdată nu există nicio reacţie de la companie sau de la agenţie (Propaganda este responsabilă pentru realizarea clipurilor), e clar că nu exista o soluţie de gestionare a situaţiilor de criză. O atitudine sinucigaşă pentru o companie care ştia în ce se avântă când a acceptat propunerea agenţiei.
Pentru că nu există reacţii recente, am dat peste un comentariu (singurul, dacă nu mă înşel) de răspuns al celor de la Secom, care încă din startul campaniei au avut parte de reacţii negative. „Mesajul este unul şocant pentru că am vrut ca lumea să cumpere repede produsul” – cam asta înţeleg eu. Proastă idee.
De urmărit cum vor răspunde cei de la Secom şi în cât timp vor scoate campania. Oricum, vor trece ani la rând până când lumea o să uite povestea cu „urăşte”.
5 comentarii. Leave new
[…] articol e pe TOTB, dar au apărut reacții și la Simona Tache, Cabral, Doru Panaitescu, Alex Ciuca, Auraș, Marian, Pandoras. Nu mai zic de comentariile negative de pe Facebook, inclusiv de pe […]
Mai sunt astfel de raspunsuri la sectiunea mesaje de pe landing-page-ul lor. Dar asta nu schimba cu nimic gafa monumentala.
Chiar daca vin cu o pozitie oficiala sau nu, tot degeaba. Este de departe una din cele mai nefericite si mai ofensatoare abordari vazute vreodata la o campanie romaneasca.
Socant e una, lipsa de respect pentru oamenii suferinzi si instigare la ura este cu totul altceva.
Chiar nu stie nimeni clipul(parca frantuzeasc) dupa care au fost facute si astea? E unul in care un tata ii sopteste la ureche baietelului ca-l uraste etc, iar la final arata ca de fapt ii injura cancerul. Si parca am vazut-o premiata la Cannes…
Ba da – http://www.zoso.ro/campania-uraste-e-semnata-de-propaganda/
[…] iar oamenii au început să ia atitudine împotriva vehemenței mesajului. Pe bloguri mai întâi1, apoi pe pagina de Facebook a Secom2, cele mai multe multe mesaje erau de dezaprobare, chiar dacă […]