Simplu, frumos, aproape banal.
Am avut o nelămurire legată de laptele Zuzu, pe care nu l-am mai găsit în rafturile magazinului din care îmi fac cumpărăturile. Şi pentru că eram fan (habar n-am de când) al paginii, am trimis un mesaj:

După vreo 20 de minute am primit un răspuns:

Şi răspunsul complet a venit după încă vreo oră şi ceva.

O mică problemă rezolvată cu ajutorul social media.
PS: Am editat puţin imaginile ca să se afişeze şi ora, că apărea doar Yesterday în print screen.
5 comentarii. Leave new
Mă bate un gând: dacă cumva nu ştii de când eşti fanul lor pe facebook pentru că eşti un fan cumpărat? Şi cei cumpăraţi nu ştiu de fapt când devin fani… 🙂
Bine, deja par hater. În rest, bravo lor că au răspuns. Frumos şi simplu. 😀
Ariel, e posibil sa fi dat Like ca sa vad vreo aplicatie ceva. Parca au avut ei o chestie live video cu Manafu, daca nu ma insel.
na ca mai ajuta si social media din cand in cand…:D
Bun, dar cum s-a rezolvat de fapt problema? Că e o problemă comercială faptul că un produs nu apare în oferta magazinului X, e la mintea cocoșului. Sau rezolvarea e că găsești produsul în lte magazine?
Problema mea era ca nu stiam sigur daca schimb magazinul sau nu. Si l-am schimbat, ca sa-mi gasesc lapte.