Sau ar putea fi o campanie mişto de promovare. Dar e doar o nimereală haioasă.
Pe scurt: o fată de la un site cere unor bloggeri să-şi schimbe numele blogroll-ului pentru că ei au marcă înregistrată. Subiectiv a explicat de ce e o prostie. Între timp, Ovi Sîrb a decis să-i trolleze, la fel şi Crivăţ. Ba chiar a scris şi Sorin Tudor pe tema asta. Acu ziceţi şi voi, nu e ăsta earned media? 😀
Mi-ar plăcea să am o discuţie cu această Livia Camciuc, să aud din gura ei cum îmi zice „da, deci noi considerăm că am dat nişte bani să înregistrăm o marcă, aşa că vrem să nu o mai folosească nimeni din România.”

3 comentarii. Leave new
[…] Follow-up cu Andrei Crivăţ, Hoinaru, Sorin Tudor şi Mihai […]
Buna,
Da, am trimis mailuri de avertizare privind utilizarea marcii inregistrate si utilizate de anumiti blogari. Marca inregistrata Merita Citit este o marca combinata, avand astfel marca verbala „merita citit” pentru a proteja intelesul cuvintelor si marca grafica pentru a proteja logo-ul. Ceea ce am incercat sa explicam este faptul ca nu avem exclusivitate in utilizarea acestor cuvinte in orice domeniu. Am inregistrat marca in scopul de a promova prin intermediul site-ului nostru, alte site-uri/ziare/bloguri. Am ales clasele nisa 35 si 38 pentru a putea folosi expresia in scopul de a face publicitate altor site-uri. Am avertizat doar pe aceia care au utilizat expresia in acest scop.
Nu am sustinut niciodata ca nimeni din teritoriul tarii nu poate utiliza expresia „merita citit” in alt scop, decat cel pentru care am inregistrat marca.
Să cităm de pe siteul OSIM: Marca combinată – o denumire scrisă cu o grafică deosebită şi/sau in culori sau o denumire însoţită de un element grafic.
Serios, chiar e timp pierdut.