Cam la asta se rezumă social media azi. Avem un internet şi nu ne e frică să-l folosim.
Nici măcar nu mai e nevoie să ai dreptate. Trebuie doar să dai un twist situaţiei ca să se inflameze spiritele pe internet.
N-am voie să iau o ofertă creată pentru 2 adulţi? Discriminare! N-am voie să intru cu şaorma în mână într-un magazin de haine? Păi şi dacă sunt pe sfert ţigan? Înseamnă că discriminaţi minorităţile etnice! Like şi Share, lume! Săriţi!
Şi lumea sare. Nu contează că e vorba de 7 lei, nu contează că oferta era gândită în alt fel.
Ce mă deranjează cel mai tare e că ne place, frate. Ne place la nebunie să ardem „duşmanul” capitalist. Consumăm cu frenezie astfel de poveşti şi le propagăm mai departe. Aproape că le căutăm şi noi în fiecare zi. Suntem tot mai setaţi să certăm brandurile pentru orice rahat. Nu ştii de unde apare viralul.
Am intrat într-o etapă a internetului în care vânăm greşeli, trebuie să punem la colţ, să dezvăluim nereguli. Cu cât se propagă mai mult, cu atât ne simţim mai justiţiari. Şi pe măsură ce povestea ajunge la alţi oameni, devenim din ce în ce mai furioşi. De ce nu ne răspunde? De ce nu ne bagă brandul cel rău în seamă? Imediat concluzionăm că e o mare criză de PR, gestionată prost de nişte oameni care nu se pricep.
O să ajungem să avem nişte departamente de PR absolut paranoice, care nu vor mai comunica nimic, de teamă să nu se trezească cu vreo criză pe cap.
8 comentarii. Leave new
people love to hate.
circ si paine, ai uitat?
*grabs popcorn*
Doamna nu s-a suparat pt ca n-a salvat 4 lei cu oferta, ci pentru ca angajatele au inceput sa-i spună de fata cu copiii ca ei nu formează o familie. Cred ca pt niște copii cărora le lipsește al doilea stâlp din casa (adică unul din cei doi părinți) e un subiect destul de sensibil acesta, nu? Oricum știm deja ca de la 90% din funcționarii publici nu prea ai la ce sa te aștepți.
Doamna n-ar fi trebuit să ceară oferta in the first place 🙂 C’mon, e la mintea cocoşului, iei două bilete întregi, 1 sau 2 bilete reduse şi ai un preţ mai mic. La asta se rezumă oferta. Ok, nu sunt suficient de bine pregătite nişte angajate dintr-un cinema de mall, se mai întâmplă.
[…] în like-uri, love-uri, wow-uri, angry-uri și share-uri, să devin viral și să mă simt mai […]
Parcă n-ar fi așa problematic acel Share, dacă n-ar fi însoțit de huiduieli nefondate. Vorba ta, oamenii nu știu de unde apare viralul, dar le e mai ușor să facă ei pe apărătorii dreptății decât să cerceteze sursa ori să privească puțin în perspectivă.
@Ioana De cand o casiera la un mall este functionar public? 🙂