Încă o rezolvare pentru o problemă de la eMAG, de data asta una din showroomuri. 

Dacă aţi mai comandat ceva cu ridicare de la eMAG în ultimul timp ştiţi că nu mai sunt cozile de pe vremuri, dar tot sunt cazuri în care se strâng zeci de persoane la casierie. 

Am nimerit eu pe 21 sau 22 decembrie, când trebuia neapărat să iau un cadou. Nu mai aveam timp să-l primesc prin curier, produsul deja era disponibil în showroom, aşa că am făcut comanda cu gândul că o să dau o fugă până la Crângaşi la ora deschiderii. 

Când am ajuns, până la urmă, la showroom, deja era  o coadă care se întindea pe toată lungimea etajului 1. Toate cele 12 (sau 14) case deschise, însă tot mergea greu. Şi eu nu plătisem comanda online pentru că am avut un moment de prostie.

În momentul ăla aş fi dat orice să nu fiu nevoit să stau la coada aia. Acum s-a introdus serviciul Priority Pay, adică un roboţel prin intermediul căruia poţi să achiţi cu cardul şi să-ţi scoţi singur factura, cu care să mergi în zona de livrare.

Paşii sunt simpli: scanezi un QR code, plăteşti, iese factura. Serviciul e deja promovat pe site.

Nu ştiu câţi astfel de roboţei au fost instalaţi în showroomuri, însă probabil că în timp astfel de automatizări vor face ca numărul casierilor să fie tot mai mic.