Încă o rezolvare pentru o problemă de la eMAG, de data asta una din showroomuri. 

Dacă aţi mai comandat ceva cu ridicare de la eMAG în ultimul timp ştiţi că nu mai sunt cozile de pe vremuri, dar tot sunt cazuri în care se strâng zeci de persoane la casierie. 

Am nimerit eu pe 21 sau 22 decembrie, când trebuia neapărat să iau un cadou. Nu mai aveam timp să-l primesc prin curier, produsul deja era disponibil în showroom, aşa că am făcut comanda cu gândul că o să dau o fugă până la Crângaşi la ora deschiderii. 

Când am ajuns, până la urmă, la showroom, deja era  o coadă care se întindea pe toată lungimea etajului 1. Toate cele 12 (sau 14) case deschise, însă tot mergea greu. Şi eu nu plătisem comanda online pentru că am avut un moment de prostie.

În momentul ăla aş fi dat orice să nu fiu nevoit să stau la coada aia. Acum s-a introdus serviciul Priority Pay, adică un roboţel prin intermediul căruia poţi să achiţi cu cardul şi să-ţi scoţi singur factura, cu care să mergi în zona de livrare.

Paşii sunt simpli: scanezi un QR code, plăteşti, iese factura. Serviciul e deja promovat pe site.

Nu ştiu câţi astfel de roboţei au fost instalaţi în showroomuri, însă probabil că în timp astfel de automatizări vor face ca numărul casierilor să fie tot mai mic. 

6 comentarii. Leave new

  • Daca produsul era deja in showroom, anulai comanda, asteptai aproximativ 5 minute, bagai comanda din nou cu plata online, iti scanai codul qr primit pe mail la automatul de facturi si gata. Plus ca cei care aveau deja platit si doar ridicau factura erau strigati de cei de la livrari si practic „”sareai”” coada. Asa am facut eu cu un joc de xbox in perioada craciunului. Serviciul asta priority pay e disponibil de vreo 2 saptamani cred. Sunt 2 automate sus, 2 jos.

    Răspunde
  • Salut. L-am folosit de 2 ori, nu a ieșit factură, doar bon pt ridicare marfă.

    Răspunde
  • Am fost in doua zile consecutive sa ridic niste produse din Crangasi. Intr-o zi mergea doar un automat din doua, a doua zi ambele afisau eroare – unul solicita interventia unui operator, celalalt avea un superb ecran alb si nimic altceva ca eroare. Beta testing much?

    Răspunde
  • Factura e de multa vreme doar online. E mai simplu asa, de ex am un espressor BeanZ Wave, tot il lauda lumea online si l-am prins la o promotie, cumparat de la Altex, nu am avut timp sa il folosesc ca am fost in mutari de casa si cand am reusit intr-un final, am constatat ca nu functioneaza. BeanZ imi cer factura, desi dracovenia are un cod unic imprimat pe el, probabil unic, dar ei vor bon sau factura. Nu am nici cea mai vaga idee unde este si nici ziua precisa cand l-am cumparat. Asa ca sta ca ocupa spatiu si aduna praf momentan pana o sa il arunc.

    Răspunde
    • Eu am primit factura offline când am ridicat produse din showroom și am achitat acolo. Le-am și văzut recent, când am făcut ordine prin acte. Le recunosc ușor că sunt colorate, spre deosebire de cele pe care mi le printez eu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu