Mă uitam zilele trecute pe story-uri de la UNTOLD şi mă minunam de capacitatea influencerilor de a procesa atât de multă informaţie, de a bifa atâtea activări, de a interacţiona cu atâţia oameni. 

Unii sunt atât de tineri şi au parte de atâta atenţie încât e fascinant cum fac faţă. M-am întâlnit sporadic cu genul ăla de atenţie şi mi se pare compleşitor, fie că vorbim de sute de comentarii pe blog, Instagram, Facebook sau ce-o fi. Să faci asta zilnic e un full time job în sine. Şi există ajutor specializat pentru asta.

Dar eu mă gândesc la altceva. Copiilor ăstora o să le treacă vremea. Aşa cum le-a trecut vremea şi unor bloggeri, se va întâmpla şi cu Instagramerii şi Youtuberii care sunt acum foarte cool. Unii vor reuşi să se reinventeze, cei mai mulţi or să se piardă pe drum. Şi-atunci va trebui să pregătiţi nişte psihologi buni de tot, pentru că vor urma nişte depresii nasoale.

Ce-o să se întâmple când brandurile nu-i vor mai invita la toate evenimentele posibile? Ce vor face atunci când n-o să-i mai oprească lumea pe stradă pentru poze? Sau când agenţiile nu vor mai arunca cu bani în ei? Cu ce vor umple golul acestui full-time job pe care îl au acum?

Şi nu mă gândesc la cei care chiar au o meserie şi se pot întoarce în agenţie (sau la orice job anterior) dacă nu mai merge treaba. Ci la cei care fie sunt prea puşti ca să fi avut un job real înainte de influencing, fie nu ştiu să facă altceva. Cum se vor simţi oamenii ăştia? 

6 comentarii. Leave new

  • aceste aluzii ne doare.

    Răspunde
  • Drobul de sare e bine, intreg? 🙂

    Răspunde
  • O sa se descurce cum se descurca actorii / cantaretii / sportivii care au fost candva celebri: unii mai bine, altii mai putin bine. Mai depinde si de inteligenta fiecaruia. Cei care creeaza cat de cat continut isi pot folosi abilitatile in diverse domenii (pr, publicitate, media).

    Răspunde
  • Problema se pune in termeni urmatori:
    – ce stiu oamenii astia sa faca in afara de rahaturile astea pe interneti? Ce anume productiv/creativ stiu sa faca? Gen avioane de hartie, goblen, schimbat robineti, pus pavele-gresie-faianta, spalat masini, stat cu limba scoasa la posta pentru pensionarii care lipesc timbre pe scrisori, ceva ce produce plus valoare?
    – ce abilitati au de a se adapta si invata chestii noi pentru a se incadra la punctul de mai sus?

    Nu e nevoie de o armata de psihologi care sa le explice ceva atat de simplu:
    – MARS LA MUNCA, PUTORILOR!

    Răspunde
  • […] nu mai erai nefericit? De aia nu-i pasă nimănui că Andreea Raicu e deprimată și nefericită. O să avem influenceri deprimați? Nasol, dar așa de tare nu-i pasă nimănui cum nici lor nu le pasă acum […]

    Răspunde
  • Unii isi iau de acasa apa si conserve cand se duc in concediu („e scumpa apa pe insula, care ‘abar n-aveti”) chiar si in culmea avantului bloggeristic inca fiind, deci pentru ei nu va fi asa de abrupt.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu