IN Advertising/PR

Probabil că aţi văzut deja cum a ales Veneris să-şi promoveze testele pentru infecţiile sexuale, prin adul legat de presupusa boală a lui Mihai Eminescu. Dacă n-aţi văzut, intraţi la Doru şi citiţi toată povestea.

Acum hai să vedem care sunt rezultatele acestei campanii „geniale” care a pornit din start cu ideea de viral. Pun prinsoare că asta a şi zis cel care a venit cu ideea, fie om intern de marketing, fie om de agenţie: o să facem o chestie virală. Ceea ce e fundamental greşit, pentru că viralele nu se fac, viralele devin. Şi aici nu ne referim la boli, evident. Citeşte tot articolul

IN Advertising/PR

Un clip interactiv extrem de mişto semnat de Lowe&Partners pentru UNICEF România în cadrul campaniei #stopviolenţei

Faptul că e interactiv nu mai e ceva atât de nou, însă realizarea e foarte mişto. Şi modul în care au făcut totul în acelaşi clip, ca să fie mai smooth.

Back

question_answer6 comentarii
IN Casual stuff

milos_beach

Gata, m-am întors. A fost foarte mişto. În mod total şocant, n-am fost nici primii şi nici ultimii români care aleg Lefkada. Nu, glumesc. Ştiam că e plin de români, dar poate că nu ne aşteptam ca una din 5 maşini să fie de Bucureşti. Am ars-o super turistic, am redescoperit tot ce era de redescoperit, am înconjurat insuliţa aia de vreo 20 de ori, am plâns când am luat benzină cu 7,65 lei şi m-am gândit la cât o să ajungă preţurile în .ro după alegerile din toamnă.

Sunt aproape sigur că anul viitor tot acolo merg, e fix ce trebuie. Cel mai mare zâmbet nu a fost după toate plajele alea absolut superbe, ci abia în ultima seară, când am descoperit în orăşelul Lefkada, pe o străduţă lăturalnică, un Havana Club la care dansau sârbi, greci, cubanezi şi câţiva nordici. International team 😛 Câteva poze aici.

IN Sunday's Media Recap

Facebook introduce funcţia Save pentru aplicaţiile mobile – un fel de read it later. Detalii.

E aproape oficial, noul nume sub care vor fuziona Cosmote şi Romtelecom este Telekom România. Detalii.

Logo nou şi redesign pentru Foursquare. Detalii.

Zenith lansează versiunea 2 a Social Tools – toolul de monitorizare a performanţei brandurilor. Detalii.

Alte ştiri pe scurt: înscrieri la Webstock Awards, buton de Buy pe Facebook.

IN Casual stuff

A trecut Mondialul, a fost probabil cel mai greu de urmarit dintre toate campionatele pe care mi le amintesc. Aveam impresia ca aplicatiile de mobile o sa-mi faca viata mai usoara. Pe vremuri foloseam programele tiparite care veneau cu Prosport si Gazeta, acum m-am lasat in baza SofaScore.

Rezultatul a fost ca n-am stiut in nicio zi ce meciuri sunt. N-am retinut loturi, n-am stiut asezarile echipelor, nimic. Aveam totul la dispozitie in buzunar si cu toate astea a trecut campionatul pe langa mine. Si n-a fost o problema de usability, ci de suport. Cred ca pana la urma cea mai buna aplicatie tot hartia ramane.

IN Liverpool

new_boys

A plecat căpcăunul, vom supravieţui. Bine măcar că s-a dus pe un preţ bun.

Liverpool s-a descurcat foarte bine fara el in prima parte a sezonului trecut, are jucatori care sa marcheze. Experienta Torres ne-a aratat ca un jucator fara chef e inutil, ultimele 6 luni inainte de Chelsea au fost un chin.

Ar fi bine sa vina un mijlocas ofensiv bun, dar nici in momentul de fata lucrurile nu stau chiar rau. Problema din sezonul trecut era lotul subtire, acum s-au mai acoperit niste posturi, sper sa faca fata in Champions League si campionat. Daca mai vin vreo 2 jucatori buni (poate Reus, poate Arda Turan) sunt sanse la Premier League. Ceva mai mici decat anul trecut, dar sunt.

Inca 3 saptamani si incepe distractia 🙂

Future Fifa

question_answer0
IN All Sports

O chestie absolut bestială făcută de un băiat împreună cu prietenii lui.

IN Advertising/PR

crr-popcorn-aotw_aotw

Dar numai pentru festival. Şi pentru pus pe Adsoftheworld. Nu de alta, dar cine naiba mai cumpără reviste în România?

Intenţia e drăguţă, dar sunt curios câtă lume a văzut printul ăsta.

De obicei ştiţi cum se face: ai o idee de print, nimănui nu-i pasă de avântul tău creativ, te apuci s-o faci pentru vreun client pro bono şi pe urmă îl rogi pe şefu’ să ţi-o publice în vreo revistă pe barter.

Gândul e extrem de bun. Subtil, cum se făceau printurile pe vremuri. Chiar sunt curios pe unde a fost publicată. Aş fi scos aia cu 50% tasty şi deadly, logoul într-un colţ, deasupra lui „Get a first aid training”. Şi taglineul ceva mai mare, cu un fade. Eventual neterminat. „Apparently harmless things can kill in seco ”

Agenţia e Lowe.

IN Casual stuff

Poster FFiO chestie tare mişto la care pasionaţii e musai să participe se întâmplă anul ăsta la Râşnov. Un festival de film istoric organizat chiar în cetate. E a şasea ediţie, are loc între 1 şi 10 august, iar programul este extrem de interesant.

În prima zi vor cânta cei de la byron şi va fi difuzată pelicula lui Nae Caranfil – Closer to the moon, pe urmă vor mai fi peste 40 de proiecţii de filme documentare şi de ficţiune. Plus şcoală de vară pentru pasionaţii de istorie, plus concert Celelalte Cuvinte, plus o serie de prelegeri şi discuţii pe baza unor filme istorice.

Programul detaliat e aici.

Vă spun, dacă n-aş avea de pregătit un festival de teatru tânăr sigur m-aş duce la Râşnov. Poate anul viitor.

IN Sunday's Media Recap

Radu Georgescu finanţează proiectul Vector Watch. Detalii.

Blogul Cristinei Bazavan are redactori permanenţi. Detalii.

Twitter introduce analytics pentru advertiseri. Detalii.

Funcţii noi şi utile în managementul adurilor pe mobil pentru Facebook. Detalii.

Alte ştiri pe scurt: CEO nou la InternetCorp, Sebastian Cochinescu şef pe digital la Burda România, Mida Soft a preluat 10% din Evomag, Google Analytics pentru iPhone, Digg Deeper, Facebook Mentions.

Meniu