– În momentul ăsta e un singur lucru care mă nemulţumeşte la mine…
– Ce?
– Ortacii.
Sunday’s Media Recap
Mediafax Group a intrat în acţionariatul Grupului Floridelux. Detalii.
Google a anunţat o nouă versiune de Android şi alte chestii în cadrul Google I/O. Detalii.
S-a dat startul studiului Blogosfera din România în 2014. Detalii.
Agenţia Insight360 a fost integrată în 2Parale ca bază a unui departament de Content Marketing şi Social Media. Detalii.
Alte ştiri pe scurt: au apărut noile aduri pe coloana din dreapta a Facebook, Pages Manager nou, Slingshot e disponibil global, multi-product Ads pe FB, Aviate a ieşit din beta, Photoshop Express pe Windows Phone.
Telefon pe wishlist: LG G3
Din multitudinea de telefoane care tot apar pe bandă rulantă foarte rar e ceva care să-mi atragă atenţia. În momentul ăsta sunt vreo 3-4 modele pe care mi le-aş lua ca să înlocuiesc Sony Xperia S-ul ca telefon principal.
Nexus 5 e pe listă, mai e acolo şi Sony Xperia Z2 şi acum a apărut şi LG G3, care mi se pare extrem de interesant.
Părţile interesante: rezoluţia QuadHD, camera extrem de rapidă (cred că e cea mai rapidă cameră din câte am testat), tastatura cu mărime customizabilă şi alte câteva funcţii. Cei de la LG se mai laudă şi cu Kill Switch – un feature care îţi permite să blochezi telefonul for ever dacă l-ai pierdut sau ţi s-a furat. Nimeni nu mai poate accesa aparatul.
Tot la capitolul ăsta intră şi designul, care e unul premium. Look and feel extrem de mişto.
Părţile mai puţin drăguţe: dimensiunea. Se duce lejer spre phablet, cu 5.5 inchi. Nu e chiar cât o paletă de tenis, dar nici mic nu-i.
Preţul e normal pentru un model de top: 2699 de lei, disponibil începând cu 7 iulie la Emag şi pe la alţi retaileri.
Detalii extra găsiţi la Radu, care probabil că o să revină şi cu un review în viitorul apropiat. Un review găsiţi şi la Victor.
Câteva idei legate de Superscrierea Cititorilor
S-a mai încheiat o ediţie a Superscrierii Cititorilor, a mai luat DOR un premiu. De data asta a câştigat „Campioana fiecărui punct” – materialul despre Simona Halep publicat în Decât o revistă în această primăvară.
Anunţul privind câştigătorii este aici, tot pe linkul ăla găsiţi şi un top 10 preferinţe ale juraţilor. La evenimentul de premiere s-a discutat puţin despre cititorul ideal. Cred că mai avem ani lumină de parcurs până ajungem să-l cunoaştem pe cititorul ideal.
Şi ca să nu mai repet, notez aici declaraţia „oficială” pe care am dat-o în legătură cu jurizarea din anul ăsta. Citeşte tot articolul
WordCamp 2014 la Timişoara
Când s-a făcut WordCamp la Bucureşti, acum câţiva ani, a fost unul dintre cele mai utile evenimente ever. Chiar şi pentru cei care nu sunt programatori dar lucrează cu WordPress e extrem de interesant să-i auzi pe profesionişti cum se mişcă lucrurile. Mai afli de un plugin, mai înveţi cum să faci o optimizare, mai vezi tot felul de super siteuri care se pot face cu un WordPress extrem de customizat.
Evenimentul are loc anul acesta la Timişoara, pe 28 şi 29 iunie, adică în weekendul ce vine. Detalii privind programul găsiţi pe site, prima zi e de conferinţă, a doua de socializare. Biletele sunt vreo 50 de lei şi merită fiecare bănuţ. Merită să mergeţi măcar din curiozitate, dacă ştiţi cât de cât cu ce se mănâncă WordPress.
Insight360 intră în echipa 2Parale
Lansată în urmă cu aproximativ 1 an, agenţia Insight360 devine parte a 2Parale. Cu această ocazie cei de la 2Parale lansează o divizie de Content Marketing şi Social Media Management. Adică vor să se poziţioneze drept ceva mai mult decât o simplă reţea de afiliere, aşa cum sunt percepuţi în piaţă în momentul ăsta.
Ca urmare a tranzacţiei, Andreea Cimpoeşu, Managing Partner Insight360 şi unul dintre fondatorii agenției, va deveni Chief Operating Officer (COO) 2Parale.
Alte chestii din comunicatul de presă: Citeşte tot articolul
Tu în ce te implici?
Ultimii ani mi-au demonstrat că implicarea companiilor mari în diferite cauze este vitală. Fără diferitele proiecte de CSR, lucrurile ar sta pe loc în foarte multe domenii. Sigur, sunt oameni care consideră că e un compromis să laşi un brand să-şi pună eticheta pe cauza ta socială.
Realitatea „din teren” ne demonstrază că fără acest sprijin, multe proiecte n-au cum să trăiască. Statul român nu face faţă, crowdfundingul încă e o noţiune la început de drum.
Fiecare investiţie în comunitate pe care un brand puternic alege să o facă reprezintă un motiv de bucurie şi modul real în care se mişcă lucrurile, fie că e vorba de sănătate, educaţie, mediu sau alte domenii. Citeşte tot articolul
Avem Calif în Militari!
Trebuie să recunosc, până acum ceva timp nu-i înţelegeam pe clujeni şi pe albanezi. Ce vă trebuie, bă, IKEA la voi în oraş? Ce-are dacă nu există McDonald’s în Alba Iulia? Eh, pe urmă am descoperit Calif şi am început să înţeleg. Am început să simt cum e să suferi că n-ai şi tu, la tine în ogradă, un loc decent de unde să mănânci un Dil Kebab de pui.
Dar iată că rugile ne-au fost ascultate! Cerurile s-au deschis şi o mână divină a pus un Califat fix pe Bulevardul Iuliu Maniu, la numărul 12. Ameninţările vin de mult timp, ştiam că e în plan, îl aşteptam ca pe debarcarea din Normandia. Şi iată că a venit, 6 luni mai târziu decât se zvonea. Califatul din Militari este în zona Lujerului, aproximativ vis-a-vis de Cora. Citeşte tot articolul
Oltenia e frumoasă, dar…
Am fost acum câteva săptămâni pe la Horezu într-o excursie cu colegii de facultate. Eram deja a 4-a oară în zonă, ştiam pe dinafară obiectivele turistice, aşa că am avut timp să fiu atent la alte chestii. Zona e extrem de frumoasă, pe alocuri mai interesantă decât ce e în Transilvania. Pornind de la zona de olari, continuând cu zona Parcului Natural Cozia, valea Oltului etc. Ajungi repede şi la Sarmizegetusa (ambele), sunt şi mânăstiri, cule etc. Ai ce face.
Doar că turiştii sunt mult mai puţini decât dincolo de Carpaţi. Iar explicaţia e extrem de simplă: oltenii n-au nicio treabă cu turismul. De fapt, dacă stau bine să mă gândesc, regăţenii în general nu prea le au cu industria asta de hospitality. Cele mai multe locuri de cazare sunt naşpa. Cu greu găseşti câteva locuri în care arată decent şi nu laşi o avere. Citeşte tot articolul
Curs de social media cu 20 de lei
Dada, aţi citit bine. Un curs întreg despre ce să faci dacă ai un business mic şi vrei să scoţi capul în lume. Ţine vreo două ore şi se dă zilele astea la cinematografele din toată ţara, aşa că mergeţi să-l vedeţi.
Se cheamă „Chef” şi de fapt e un film foarte mişto cu un tip căruia îi place la nebunie să gătească. Şi care cumva ajunge să-şi facă cont pe Twitter, îşi schimbă viaţa şi porneşte într-o aventură straşnică alături de fiul lui. Puştiul n-are mai mult de 10 ani, dar e un mic expert social media, aşa că îl face pe taică-su celebru folosindu-se de toate toolurile disponibile pe reţelele de socializare. Citeşte tot articolul
Sunday’s Media Recap
Amazon a lansat primul smartphone sub brand propriu. Detalii.
Twitter permite folosirea de GIFuri animate. Detalii.
Facebook a lansat Slingshot – o aplicaţie cu foto şi video care funcţionează ca un fel de chat. Detalii.
Alianţă între Realitatea TV, Prima TV şi Adevărul. Detalii.
Alte ştiri pe scurt: SpeedTaxi Premium, Social Media în România (iunie), tarife mai mici în roaming, Wordcamp 2014, Facebook trending sidebar pe iPad, Graffitti PR schimbă structura de management, Tumblr ads în reţeaua Yahoo, Twitter cumpără SnappyTV.
Dă-mi un ecler!
Cumpără de pe eMAG cu acest link
Ce mai zice lumea.
- Kay la Produse expirate la supermarket?
- Alex. la State of hoinaru.ro
- hoinaru la Premier League se vede pe Voyo din sezonul următor
- Ion de la Raion la Premier League se vede pe Voyo din sezonul următor
- Garm la Premier League se vede pe Voyo din sezonul următor
- Silvanus la State of hoinaru.ro
- Zarina la State of hoinaru.ro
- Cristina la Mozilla închide Pocket la 8 ani după achiziție