in Casual stuff

Bloggeri şi campanii în 2013

O listă care se poate dovedi utilă pentru anul viitor şi din care putem trage o grămadă de concluzii. Cu ce sunt asociaţi anumiţi bloggeri, la ce rezonează ei, cine a avut bani de băgat în blogosferă în 2013. Dacă ne străduim puţin şi intuim care au fost rezultatele fiecărei campanii s-ar putea să ne dăm seama şi cine va mai băga bani în 2014.

Mie mi-a adus aminte de ideile mele fixe.

Lista nu e completă, e bazată pe monitorizarea făcută de MediaIQ, dar mi se pare suficientă pentru nişte concluzii.

1. Cabral, cabral.ro

  • Chipsuri
  • Dulcuri
  • Bancă 1
  • Bancă 2
  • Supermarket
  • Odorizant
  • Suc

2. Cristi Dorombach, piticu.ro

  • Bere 1
  • Bere 2
  • Fast Food 1
  • Fast Food 2
  • Fast Food 3
  • Companie aeriană
  • Telefon

3. Cristian Manafu, manafu.ro

  • Supermarket 1
  • Supermarket 2
  • Suc
  • Bere 1
  • Bere 2
  • FastFood
  • Home living
  • Bancă 1
  • Bancă 2
  • Companie aeriană
  • Telecom
  • Lactate
  • Electrocasnice

4. Vlad Petreanu, petreanu.ro

  • Bancă 1
  • Bancă 2
  • Bancă 3
  • Bancă 4
  • Bancă 5
  • Chipsuri
  • Bere
  • Supermarket
  • Dulcuri

5. Simona Tache, simonatache.ro

  • Bancă 1
  • Bancă 2
  • Bancă 3
  • Bancă 4
  • Mall
  • Deodorant
  • Dulciuri
  • Detergent
  • Producător de petrol
  • Telecom
  • Supermarket
  • Cosmetice
  • Suc

6. Cristina Bazavan, bazavan.ro

  • Bancă 1
  • Bancă 2
  • Bancă 3
  • Carduri
  • Electronice 1
  • Electronice 2
  • Electrocasnice
  • Cosmetice
  • Telecom 1
  • Telecom 2
  • Termopane
  • Detergent
  • Bere
  • Dulciuri
  • Lactate

7. Cristian China-Birta, chinezu.eu

  • Bere 1
  • Bere 2
  • Bere 3
  • Bancă 1
  • Bancă 2
  • Termopane
  • Companie aeriană
  • Telecom
  • Chipsuri
  • Home living
  • Lactate
  • Electronice
  • Supermarket 1
  • Supermarket 2
  • Supermarket 3
  • Margarină
  • Haine
  • Paste

De aici. În loc de concluzii admit eu că sunt un invidios şi că am subliniat lucrurile astea tocmai pentru că sunt un sărac fără campanii. Şi dacă tot suntem aici, lista mea de campanii pe 2013:

  • Suc
  • Fast Food
  • Companie chimică
  • Electrocasnice
  • Maşină
  • Dulciuri
  • Producător de petrol
  • Supermarket

Bonus, o poveste amuzantă: am întâlnit la un moment dat o bancă aflată în căutarea unei agenţii. Prima cerinţă pe care am auzit-o de la ei: nu ne propuneţi chestii cu bloggeri. Şi în niciun caz nu vreau cu bloggerul X, că a lucrat cu toate băncile posibile în ultimii ani. Nota 10 pentru cine se prinde cu ce blogger au ajuns să facă acea campanie.

5 comentarii. Leave new

  • acolo unde scrie „banca/ banca/ banca/ banca” inseamna 4 banci diferite?

    Răspunde
  • alex, e și un pic de context la aia cu bloggerul și banca. banca a realizat că nu avea buget pentru o campanie reală și de banii pe care îi avea ieșea o mizerie. de aceea a făcut o campanie cu bloggeri.

    Răspunde
  • Zic doar ca sa ma aflu in treaba (caci, desigur, ce stiu eu…): exista o imensa diferenta intre campanii platite si campanii neplatite in care te bagi pentru ca 1. asa vrei tu 2. faci tu niste calcule de alea de ale tale interne 3. pentru ca endorsezi (mizerabil cuvant, stiu) o campanie realizata – vorbesc despre mine, desigur – pe BlogalInitiative.ro sau pe blogdebere.ro sau pe altele multele pe care le avem la kooperativa.ro (lasa si tu linkul, de reclama, hai merci, dau o bere), ultim caz in care vorbim despre altceva decat chinezu.eu (am mare incredere ca esti capabil sa faci diferenta).

    Oricum, in the end, fiecare isi asterne dupa cum doarme. Sau invers. Si fiecare face ce poate, cat poate, cu cine poate si alte alea #cumarveni

    Hai Newcastle! 😀

    PS Intre noi fie vorba, in cazul meu sunt mult mai multe prezente ale brandurilor pe blog. In conditiile enuntate mai sus, desigur.

    Răspunde
  • LOL!

    Sa remarcam ca am avut mai mult de 7 campanii. Si nu cred ca au fost 3 la fast food, Mc donald’s ul nu a fost campanie, nici una din ele 🙂

    Si au fost si cateva masini.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu