O veste tristă venită pe surse: Tuborg România renunță în acest an la sortimentul Christmas Brew, berea aceea care apărea strict în luna noiembrie și anunța Crăciunul. Probabil că vânzările mai slabe de anul trecut, poate o perioadă mai proastă per total au dus la decizia asta, însă mi se pare o greșeală. După 21 de ani în care ai scos sortimentul ăsta și ai marketat brandul într-un context inedit, să renunți la investiția asta e păcat.

Eu am mai povestit de relația specială pe care o am cu berea asta, țin minte că oferea Metro niște promoții interesante în luna noiembrie. Mai întâi dădeau o navetă de Christmas Brew la preț special, pe urmă le-au redus la un six pack pentru fiecare navetă de Tuborg Clasic. Erau niște cupoane care ajungeau prin poștă, în preistoria marketingului românesc.

Tuborg Christmas Brew rămâne disponibil în alte țări, în special în Danemarca, unde e comercializată sub numele de Julebryg. De fapt, danezii de la Carlsberg, cei care produc și Tuborg, au o mare varietate de sortimente de bere, am fost uimit de câte au strâns când am fost într-o vizită la Copenhaga acum câțiva ani. Găsiți aici toate cele 712 beri ale companiei, împărțite pe mai multe branduri.

Și apropo de Carlsberg, anul acesta sărbătoresc 175 de ani de existență, găsiți aici un articol pe care l-am scris acum 5 ani, la vizita la fabrica lor din Danemarca.

1 comentariu. Leave new

  • Foarte interesant articolul tau de acum 5 ani despre Carlsberg. De-a dreptul impresionant ce au facut oamenii aia.
    La noi, miliardariii inca sunt ocupati sa defriseze paduri pentru a-si face club de golf. Cand vor proceda si ei precum cei din familia Carlsberg, vom sti cu siguranta ca am ajuns o tara civilizata.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu