N-aş face un PR stunt care să fie misleading. Adică să anunţe că am vândut magazinul şi de fapt să spun că i l-am vândut lui Moş Crăciun. Tâmpenia asta, pe care au făcut-o cei de la 2ActivePR pentru F64, cred că e una dintre cele mai proaste idei de PR pe care le-am văzut pe piaţa din România în ultimii ani.

Toată povestea la Radu. Nu sunt de acord cu un singur lucru:

 Ah, că lansezi un zvon, că dai un pont intenționat greșit, e una. Comunicatul este însă greșeala adevărată.

Nu, greşită e toată ideea. Vor fi mulţi oameni care nu vor afla de reveal şi vor rămâne cu impresia că F64 s-a vândut. Situaţia magazinului chiar e naşpa, deci ar avea sens să se vândă, după cum scrie Vali aici. Şi tu, ca agenţie de PR, nu te apuci să dai cu zvonuri fake în piaţă şi invitaţii la evenimente tembele pentru că îţi pierzi credibilitatea de tot.

Şi dacă nu mă înşel e a doua săptămână consecutivă în care 2Active PR e implicată într-un fail de PR, după petrecerea Absolut.