UPDATE: Până să public eu articolul a scris Manafu despre subiect şi a elucidat misterul. BBDO şi Lowe au creat campaniile la propunerea Revistei Biz.
Ne întoarcem din vacanţe în „Românica” sau „Rromânia”. E nasol la Mamaia, aşa că mergem la Nisipurile de aur. Detestăm coada şi îmbulzeala de pe Băneasa, ne uităm aproape cu milă la toţi nefericiţii care pleacă sau vin de la muncă din străinătate. Suntem trişti când păşim iar pe pământ românesc.
Dar iubim România şi vrem să facem tot ce se poate pentru a promova brandul de ţară. În ultimele săptămâni au apărut 3 (TREI!) campanii care promovează brandul de ţară. Mai întâi a fost ROM cu româniisuntdeştepţi.ro. Dăm clickuri şi salvăm imaginea ţării.
A urmat campania lansată de Graffiti BBDO – Small country. Great people. Astăzi pe blogul lui Orlando aflăm că e de fapt o campanie pentru PRO. DeceiubescRomânia.ro. Mie îmi place cel mai mult printul de mai jos.
5 comentarii. Leave new
Se apropie 1 decembrie si brusc suntem toti patrioti. Si publicitarii profita de asta sa vanda. De fapt 1 decembrie e singura zi in care romanii se cred patrioti.
De fapt 1 decembrie este una dintre zilele alea în care patriotismul nostru nu mai este un skill latent :D.
Când ţi-e lene să faci curat, e trendy să ascunzi căcatul sub preş înainte de sărbătoare. 🙂
Cum voi, care vorbiti toata ziua pe retelele de socializare si pe bloguri despre advertising, campanii si alti termeni din astia n-ati auzit de noua moda, de noul trend (ca sa ma exprim ca voi)? Acela de a gasi si partile bune ale tarii in care traiesti.
Chiar daca prevesteste ziua de 1 Decembrie si i-ati putea banui de oportunism de initiatori, aceasta serie de campanii in favoarea Romaniei merita aprecierea mea, ca un om obisnuit ce ma gasesc si care nu gandesc, neaparat, in termeni de „coolness”. Bravo creativilor!
[…] a Romaniei, ceea ce ma bucura, pentru ca toate sunt foarte creative si de impact (le gasiti la hoinaru pe […]