UPDATE: Până să public eu articolul a scris Manafu despre subiect şi a elucidat misterul. BBDO şi Lowe au creat campaniile la propunerea Revistei Biz.

Ne întoarcem din vacanţe în “Românica” sau “Rromânia”. E nasol la Mamaia, aşa că mergem la Nisipurile de aur. Detestăm coada şi îmbulzeala de pe Băneasa, ne uităm aproape cu milă la toţi nefericiţii care pleacă sau vin de la muncă din străinătate. Suntem trişti când păşim iar pe pământ românesc.

Dar iubim România şi vrem să facem tot ce se poate pentru a promova brandul de ţară. În ultimele săptămâni au apărut 3 (TREI!) campanii care promovează brandul de ţară. Mai întâi a fost ROM cu româniisuntdeştepţi.ro. Dăm clickuri şi salvăm imaginea ţării.

A urmat campania lansată de Graffiti BBDO – Small country. Great people. Astăzi pe blogul lui Orlando aflăm că e de fapt o campanie pentru PRO. DeceiubescRomânia.ro. Mie îmi place cel mai mult printul de mai jos.

Tot ieri, am aflat şi despre campania celor de la Lowe: Only in Romania. Probabil e cea mai bună dintre cele 3. Nu pentru că ar avea vreun print genial, ci pentru că e interesant să vezi toate execuţiile. Am ales una la întâmplare, îmi plac toate.

Totuşi, nu sunt lămurit: e trendy să susţii România? Se apropie 1 decembrie şi trebuie să facem toţi campanii? Nu de alta, dar eu m-aş fi concentrat pe o singură campanie.