O să preiau modelul ăsta de la Cristina, şi fac o recapitulare pe 2019 cu linkurile de pe acest blog. 

Anul ăsta am publicat 376 de articole, adică aproximativ 1 articol pe zi (probabil că am avut şi zile cu vreo 2 articole) şi un total de 126.063 de cuvinte.

E loc şi de mai bine. A crescut numărul de articole lungi, însă tot nu sunt acolo unde mi-aş dori. Am foarte multe lucruri interesante pe care am amânat să le scriu pentru că n-am avut câte 2-3 ore necesare redactării unui astfel de articol. Dar va veni şi vremea lor, uşor-uşor.

Traficul a crescut cu 22%, ceea ce e o surpriză, având în vedere că cel puţin o jumătate de an n-am simţit că m-am ocupat aşa cum mi-aş fi dorit de blog.

Cele mai citite articole publicate în 2019:

1. IKEA se pregăteşte de deschiderea magazinului Pallady (pe bune!)
2. Am testat Burger King-ul din Mega Mall
3. Restaurante la care să mănânci în 2019
4. Nicio primărie din lume n-ar fi fost pregătită pentru aşa ceva
5. Curse cu vaporaşul pe lacurile Herăstrău şi Floreasca (cu ecluză)

Blogging / Influencers:

1. Branduri şi bloguri în 2019
2. Plânsul instagrameriţei subliniază cât de putred este sistemul cu influenceri
3. Pregătiţi nişte psihologi buni
4. Publicitatea românească în 2019: Ipostaze
5. Capul lui Lupşa vrem!

Prezentări / Workshopuri / Alte apariţii

  • Workshop despre newslettere la Mastering in Music Business. w/ Andra Zaharia
  • Quo Vadis, Influencere? – Training intern despre Influencer Marketing @ Rogalski Damaschin PR
  • Studiu de caz pe campania de comunicare Ro-Win @ Conferinţa PRbeta (Timişoara)
  • Influencer Marketingul: Între performanţă şi poze cu Dorian Popa @ Upswing Power Sessions
  • Digital PR-ul în 2019 – în cadrul cursului Noile tehnologii în sfera comunicării @ Masterul MCRP, Litere, UNIBUC

 

Ar mai fi linkuri cu articole evergreen, care au ajutat o mulţime de oameni, precum cel cu informaţii despre biletele la Roland Garros sau cu spectacolele de văzut în 2019, însă voi reveni în zilele următoare cu variantele pentru 2020, aşa că nu le mai notez şi aici.

Cert e că a fost un an plin, iar anul viitor se anunţă de 2 ori mai plin 🙂